het einde van deze uitlaat leek me sterk op het stukje van de uitlaat dat je op foto liet zien.
Je moet zelf maar eens kijken, kan zijn dat ik ver mis zit je moet het me maar laten weten
zie er netjes uit en klinkt mooi
hopelijk werken de douane een beetje mee zodat je hem er snel op kan zetten en ons kan voorzien van een paar mooie foto's
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
dat zal best wel ja.
we komen er maar op 1 manier achter, monteren en gaan met dat ding!
ik ga als eerst de uitlaat+cpu+filter monteren en kijken wat ie doet.
loopt ie goed dan pas komt de hotcams stage2 cam erbij.
als je alles tegelijk doet en hij loopt niet lekker weet je ook niet waar het van komt.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Pieteragmcatbrier schreef:Het was mooi maar wel koud weer ja, ik heb vandaag ook nog door r.veer gecrost Ben je helaas niet tegengekomen, ik had je quad graag even willen zien.
jammer ander hadden we wel een stukje kunnen touren
@nijsluc: Merveilleux et wat??? hihi
@zakie: thanks het was echt lekker weer idd. ik heb echt genoten vandaag.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
dank u, ik denk het ook. optisch zal er niet drastisch meer veranderen naast de uitlaat tenzij er ooit een turbokitje op mag komen. dus ben wel benieuwd hoe het zal worden