barossa 250 houd in
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

barossa 250 houd in
hallo ik heb een barossa 250 en ik heb het volgende probleem.
eerst als ik hem starte liep hij goed maar moest hij eerst even warm worden voor hij echt door trok, en dit lijkt mij wel normaal.
nu heb ik vorige week een nieuw stuur geplaatst en dat is iets breder dan een orgineel stuur. en hij bleef slecht trekken ook als ik hem warm gereden heb. nu dacht ik het gevonden te hebben omdat de kabel van de chook te strak stond maar na terug stellen was er geen verbetering. ik heb nog de orginele uitlaat en het orginele lucht filter ( pas schoon gemaakt ).
heeft iemand een tip waar ik nog meer naar kan zoeken. bougie's zijn pas vervangen.
mvg arno

eerst als ik hem starte liep hij goed maar moest hij eerst even warm worden voor hij echt door trok, en dit lijkt mij wel normaal.
nu heb ik vorige week een nieuw stuur geplaatst en dat is iets breder dan een orgineel stuur. en hij bleef slecht trekken ook als ik hem warm gereden heb. nu dacht ik het gevonden te hebben omdat de kabel van de chook te strak stond maar na terug stellen was er geen verbetering. ik heb nog de orginele uitlaat en het orginele lucht filter ( pas schoon gemaakt ).
heeft iemand een tip waar ik nog meer naar kan zoeken. bougie's zijn pas vervangen.
mvg arno
- 
				mhpmeinders
 - Quadfanaat

Re: barossa 250 houd in
Rare vraag misschien maar zit er een achteruit op de quad ?
michel

michel
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

nee die zit er niet op.
ik weet dat een van de bougie doppen slecht maar hij loopt wel mooi gelijk.
ik ga zo de caburateur er af halen en kijken of ik iets geks tegen kom.
bedankt voor de reactie elk idee is welkom
mvg arno

ik weet dat een van de bougie doppen slecht maar hij loopt wel mooi gelijk.
ik ga zo de caburateur er af halen en kijken of ik iets geks tegen kom.
bedankt voor de reactie elk idee is welkom
mvg arno
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

nu ga ik net de quad uit de garage halen en ik denk ik rij even een rond je. LOOP HIJ WEER GOED 
  ! ik denk nu steeds meer dat het aan de boegie dop ligt.

- 
				mrmarcellos
 - Quadfanaat

- Contacteer:

mijn barossa liep ook niet extreem goed ene hield in bij de 80 en bij mij bleek het de luchtfilter te zijn.
Heb de luchtfilter vervangen door een open filter en nu loopt hij al een zonnetje..
misschien een tip.

Heb de luchtfilter vervangen door een open filter en nu loopt hij al een zonnetje..
misschien een tip.
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

wat voor filter heb jij geplaatst dan ? en moet je dan ook een andere sproeier/ uitlaat.
mvg arno

mvg arno
- 
				mrmarcellos
 - Quadfanaat

- Contacteer:

ik heb eerst een andere demper eropgezet maar met 4 takt merk je daar niet veel van.
daarna heb ik een universele luchtfilter ( http://www.quadpost.eu/quadpost/?Atv_lu ... juccuzzuzz" onclick="window.open(this.href);return false; ) erop gezet. Als het meezit dan morgen andere tandwielen en dan verander ik er niets meer aan.. ( op onderhoud na natuurlijk
  )

daarna heb ik een universele luchtfilter ( http://www.quadpost.eu/quadpost/?Atv_lu ... juccuzzuzz" onclick="window.open(this.href);return false; ) erop gezet. Als het meezit dan morgen andere tandwielen en dan verander ik er niets meer aan.. ( op onderhoud na natuurlijk
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

mischien dat ik dat ook doe maar ik rij voornamelijk van en naar de crossbaan dus ik weet niet of zo'n filter wel genoeg stof tegenhoud in plaats van een orgineel filter. ik ga ook kijken of ik een crossfilter van een ander merk passend kan maken. voor loopig  loopt hij weer goed ik ga in ieder geval de bougie doppen vervangen.
mvg arno

mvg arno
- 
				barossa250
 - Toeschouwer

ik heb de bougie doppen en de kabels vervangen en het probleem van inhouden is weg gebleven, hij loopt weer prima.
er is weer een orgineel filter ingekomen omdat die het stof toch het beste opvangt.
mvg arno

er is weer een orgineel filter ingekomen omdat die het stof toch het beste opvangt.
mvg arno