Hallo,
welke bandenspanning gebruiken jullie met jullie barossa?
Ik heb zelf de standaard banden maat erop zitten voor en achter.
Voor mijn gevoel zijn de achterbanden vrij zacht.
Daarom mijn vraag met welke bandenspanning jullie rijden!
Oja nog een los vraagje, remvloeistof, waar vul ik die bij?
Alvast bedankt!
Bandenspanning Barossa Cheetah
-
securitymayo
- Toeschouwer

- Berichten: 47
- Lid geworden op: di 29 jun, 2010 08:22
- Locatie: Harderwijk
Re: Bandenspanning Barossa Cheetah
Ik zou zo'n 06,-0,8 bar proberen, daar rijden de meesten mee. Op mijn Barossa zaten Kenda Speedracers en daar had ik 0,8 bar in zitten, dat rijdt prima op de weg.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
barossa250
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 16 apr, 2010 20:38
Re: Bandenspanning Barossa Cheetah
hallo
het ligt er een beetje aan op wat voor ondergrond je rijd onverhard of verhard . ik houd mijn banden op 0,6 omdat ik veel op zand rij maar als je alleen verhard rijdt zou ik hem op 0.8 zetten. het remvloeistof potje zit aan de linker kant onder je kap die bij je been zit om hem bij te vullen moet je hem los schroeven,
mvg arno
het ligt er een beetje aan op wat voor ondergrond je rijd onverhard of verhard . ik houd mijn banden op 0,6 omdat ik veel op zand rij maar als je alleen verhard rijdt zou ik hem op 0.8 zetten. het remvloeistof potje zit aan de linker kant onder je kap die bij je been zit om hem bij te vullen moet je hem los schroeven,
mvg arno
-
securitymayo
- Toeschouwer

- Berichten: 47
- Lid geworden op: di 29 jun, 2010 08:22
- Locatie: Harderwijk
Re: Bandenspanning Barossa Cheetah
Dank jullie voor jullie berichten!
ik rij in principe alleen op de openbare weg, dus heb er nu 0.8 bar ingedaan.
Remvloeistof vanavond ff bijvullen.
iemand tips hoe ik hem het beste kan ontluchten??
Alvast bedankt!
ik rij in principe alleen op de openbare weg, dus heb er nu 0.8 bar ingedaan.
Remvloeistof vanavond ff bijvullen.
iemand tips hoe ik hem het beste kan ontluchten??
Alvast bedankt!
-
barossa250
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 16 apr, 2010 20:38
Re: Bandenspanning Barossa Cheetah
weet je zeker dat er te weinig in zit ? pas als je het potje er onderuit geschroeft heb kun je het echt goed zien, heb ik ook gehad namelijk
bij mij vond ik de rem kracht niet goed en dacht ik dat het aan het vloeistof niveau lag maar toen ik het potje er af haalde bleek er toch genoeg in te zitten ( het is heel heldere vloeistof ). na mijn achter rem opnieuw afgestelt te hebben in combinatie met de remkracht verdeler rem hij nu weer prima. ontluchten heb ik bij een quad nog nooit gedaan maar volgens mij werkt het hetzelfde als met een auto. ring sleutelje 8 op de nippel doorzichtig slangetje er aan die in een potje hangt, het reservoir helemaal vullen, de nippel open draaien en nu met het rempendaal de vloeistof door pompen tot er geen lucht meer in zit. let op elke keer als je het rempendaal helemaal naar beneden hebt moet je de nippel dicht draaien en als hij weer boven is draai je hem weer open ander zuig je door de nippel weer lucht naar binnen.
mvg arno
mvg arno

