gezocht:leuke quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
henrif
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: gezocht:leuke quad

Bericht door henrif »

wat is handig ik kan wel wat slijpen lassen en beunen maar van quads weet ik niet super veel van af..
ik neem hem alleen voor cros en school vervoer.
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Als je ermee wilt crossen moet je geen chinees nemen, die zijn daar echt niet voor gemaakt ;)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
maxxer
Quadracer
Quadracer

Bericht door maxxer »

chineeskes zijn niet echt voor de cross idd :chagarijn:
grtjzz (als ik jou was zou ik even door sparen :knikduim: :knikduim:
<<<MAXXER_300>>>
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

Bericht door cilinderhead »

oooooooooooof die e-ton :lol: zoek maar is op youtube naar een eton yukon 150, die dingen hebben nog een hoop kracht en is prima mee te crossen en om naar school te rijden
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
maxxer
Quadracer
Quadracer

Bericht door maxxer »

:braak: .... :D
prima om mee naar school te rijden enzow
ma die van u rijd nie! :D
grtjzz
<<<MAXXER_300>>>
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

maxxer schreef::braak: .... :D
prima om mee naar school te rijden enzow
ma die van u rijd nie! :D
grtjzz

??, is ook PRIMA om mee te crossen hoor!, hij rijdt niet nee maar hij kost ook de helft. wat wil je? sprookjes bestaan nog steeds niet hé :wink:
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.donutracing.nl
henrif
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door henrif »

laat hem eerst eens maken dan kijk ik wel uns verder;)
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

laat hem eerst eens maken? :shock: wat denk je waarom ik hem verkoop.....
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.donutracing.nl
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

Ben het wel met hem eens..... je kan wel 30 keer een e-ton aanbieden, maar hij geeft zelf al aan dat hij niet technisch is, en zal hem dus weg moeten brengen naar een reparateur.
Waarschijnlijk gaat dit een hoop geld kosten, want ongetwijfeld heb je dit zelf ook al geinformeerd (anders had je hem namelijk wel gemaakt en lopend verkocht).
Dus ik zou zeggen repareer hem of hou op met die jongen dat ding aan te smeren :bier:
En henrif, spaar gewoon lekker door en ga voorlopig op de fiets naar school beter nog koop een crossfiets, kan je crossen en naar school........

Dus kom maar weer op met zo'n slotje, deze discussie begint een beetje vervelend te worden, je kan zo nog wel 5 pagina's vullen :bier:
maxxer
Quadracer
Quadracer

Bericht door maxxer »

ik ben het met pinda potje voledig eens :wink:
<<<MAXXER_300>>>
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

er is gevraagd of henrif technisch is waar hij op antwoordde dat hij wel kan slijpen en lassen enzo. hieruit kan ik niet opmaken of hij een quad wel of niet kan repareren..... op het gebied waarom de eton niet start, het is namelijk voor een groot deel hetzelfde als bij een scooter en misschien heeft hij hier wel verstand van. dat ik zelf al navraag heb gedaan om het te laten maken bij een reparateur is niet waar, wat henrif vraagt is een goede quad voor hem voor een bedrag lager als 600 euro, een chinees vindt ik en andere geen goeie keuze en ik zeg dus dat de eton een goede keuze zal zijn. wanneer de eton niet van mij had geweest maar van iemand die ik niet ken had ik deze ook zo benoemd. reden dat ik hem nog niet heb gemaakt is dat ik gebrek aan tijd heb omdat ik buiten mijn school om ( 130 uur per maand ) deze maand ook nog 120 uur gewerkt heb om de gasgas te kunnen betalen... dus heb ik ook geld nodig vandaar dat ik de eton zo probeer te verkopen.

Ik vindt dat jij een heleboel conclusies trekt wat helemaal niet zo hoeft te zijn, als je goed kunt lassen kun je bijv wel degelijk technisch zijn.

Slotje vindt ik een beetje overdreven want misschien heeft Henrif nog wel vragen en vindt die joun optie wel helemaal niks. ( dat kan namelijk ook!!!) en heeft die onze hulp graag bij het aanschaffen van een quad.
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.donutracing.nl
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Pindapotje schreef:Dus kom maar weer op met zo'n slotje, deze discussie begint een beetje vervelend te worden, je kan zo nog wel 5 pagina's vullen :bier:
Zullen we dat maar aan de moderators overlaten? :)

Maar goed, misschien heeft iemand nog een gouden tip of heeft henrif nog meer vragen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

cilinderhead schreef:er is gevraagd of henrif technisch is waar hij op antwoordde dat hij wel kan slijpen en lassen enzo. hieruit kan ik niet opmaken of hij een quad wel of niet kan repareren..... op het gebied waarom de eton niet start, het is namelijk voor een groot deel hetzelfde als bij een scooter en misschien heeft hij hier wel verstand van. dat ik zelf al navraag heb gedaan om het te laten maken bij een reparateur is niet waar, wat henrif vraagt is een goede quad voor hem voor een bedrag lager als 600 euro, een chinees vindt ik en andere geen goeie keuze en ik zeg dus dat de eton een goede keuze zal zijn. wanneer de eton niet van mij had geweest maar van iemand die ik niet ken had ik deze ook zo benoemd. reden dat ik hem nog niet heb gemaakt is dat ik gebrek aan tijd heb omdat ik buiten mijn school om ( 130 uur per maand ) deze maand ook nog 120 uur gewerkt heb om de gasgas te kunnen betalen... dus heb ik ook geld nodig vandaar dat ik de eton zo probeer te verkopen.

Ik vindt dat jij een heleboel conclusies trekt wat helemaal niet zo hoeft te zijn, als je goed kunt lassen kun je bijv wel degelijk technisch zijn.

Slotje vindt ik een beetje overdreven want misschien heeft Henrif nog wel vragen en vindt die joun optie wel helemaal niks. ( dat kan namelijk ook!!!) en heeft die onze hulp graag bij het aanschaffen van een quad.
Dat jij je quad wil verkopen snap ik, maar noem mij dom, iedereen snapt dat een lopende quad beter verkoopt dan een kapotte, dus als je er zelf geen tijd voor hebt zou ik hem persoonlijk naar een brommer-zaak brengen (als die techniek hetzelfde is) en een offerte laten maken wat de kosten zijn om hem te repareren.(dan heb je in ieder geval wat meer informatie bij de verkoop, of kan je eventueel je prijs aanpassen)

Wat betreft de hele discussie een "quad zoeken onder de € 600,=" kunnen we denk ik wel kort zijn of niet ?

Ik wil ook graag formule 1 rijden maar ik heb alleen maar geld voor een oude golf, kan iemand mij helpen ?

En wat betreft een slotje, natuurlijk is dit aan de moderators,
maar als je na 5 pagina's nog niet de juiste vragen hebt gesteld of voor jou zinvolle antwoorden hebt gekregen, dan stel je of, de verkeerde vragen, of je hebt jezelf totaal niet verdiept in de materie.

Mij optie van de crossfiets vind hij tuurlijk niets, dat was ook meer sarcastisch bedoeld :D

Toch wens ik hem succes bij zijn zoektocht :crosser:
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

Pindapotje schreef:
cilinderhead schreef:er is gevraagd of henrif technisch is waar hij op antwoordde dat hij wel kan slijpen en lassen enzo. hieruit kan ik niet opmaken of hij een quad wel of niet kan repareren..... op het gebied waarom de eton niet start, het is namelijk voor een groot deel hetzelfde als bij een scooter en misschien heeft hij hier wel verstand van. dat ik zelf al navraag heb gedaan om het te laten maken bij een reparateur is niet waar, wat henrif vraagt is een goede quad voor hem voor een bedrag lager als 600 euro, een chinees vindt ik en andere geen goeie keuze en ik zeg dus dat de eton een goede keuze zal zijn. wanneer de eton niet van mij had geweest maar van iemand die ik niet ken had ik deze ook zo benoemd. reden dat ik hem nog niet heb gemaakt is dat ik gebrek aan tijd heb omdat ik buiten mijn school om ( 130 uur per maand ) deze maand ook nog 120 uur gewerkt heb om de gasgas te kunnen betalen... dus heb ik ook geld nodig vandaar dat ik de eton zo probeer te verkopen.

Dat jij je quad wil verkopen snap ik, maar noem mij dom, iedereen snapt dat een lopende quad beter verkoopt dan een kapotte, dus als je er zelf geen tijd voor hebt zou ik hem persoonlijk naar een brommer-zaak brengen (als die techniek hetzelfde is) en een offerte laten maken wat de kosten zijn om hem te repareren.(dan heb je in ieder geval wat meer informatie bij de verkoop, of kan je eventueel je prijs aanpassen)

Wat betreft de hele discussie een "quad zoeken onder de € 600,=" kunnen we denk ik wel kort zijn of niet ?

Ik wil ook graag formule 1 rijden maar ik heb alleen maar geld voor een oude golf, kan iemand mij helpen ?

En wat betreft een slotje, natuurlijk is dit aan de moderators,
maar als je na 5 pagina's nog niet de juiste vragen hebt gesteld of voor jou zinvolle antwoorden hebt gekregen, dan stel je of, de verkeerde vragen, of je hebt jezelf totaal niet verdiept in de materie.

Mij optie van de crossfiets vind hij tuurlijk niets, dat was ook meer sarcastisch bedoeld :D

Toch wens ik hem succes bij zijn zoektocht :crosser:

Reden dat ik hem niet naar een brommerzaak breng is dat ik hem nu verkoop omdat ik hem zo snel niet zelf kan maken . de quad is dus geschikt voor iemand die de zelfde kennis heeft als bijv een brommer-zaak en het dus zelf kan. Nu henrif ( Blijkbaar) niet handig genoeg is om deze quad te maken stelde ik voor om hem naar een zaak te brengen of misschien een kennis die dit kan en zo toch voor weinig een quad te hebben :) lijkt me logisch.....

Lijkt me nu ook weer handig om verder te gaan op de vraag van henrif. :)
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.donutracing.nl
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Einde discussie mannen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Plaats reactie