de dag dat mijn kfx,tje het begeeft steek ik ook direct een bigbore
nu tzijn wel altijd zware kosten hé

wat heb je besteld ??Belgian Pro schreef:Ondertussen zegt de tracker dit :
Your item arrived at the delivery Post Office in BELGIUM at 7:43 am on December 01, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day.
Dus morgen heb ik dat aan de deur!

Deze zijn volgens mij ook niet slechtBelgian Pro schreef: Allen moet ik dan best een Walsh drijfstang hebben want de originele is te zwak.

Idd, die gebruiken ze voor factory racing bij kawasaki, let wel dat it voor de kx450 is, dat is de crossmotor, denk niet dat dat hetzelfde is...Quadzillaboy schreef:Deze zijn volgens mij ook niet slechtBelgian Pro schreef: Allen moet ik dan best een Walsh drijfstang hebben want de originele is te zwak.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KX450F-K ... 5196444c54" onclick="window.open(this.href);return false;

standaardt 12,7:1 ligt idd. iets hoger maar maakt elkaar niet veel. 12:1 is al vrij hoog, maar dat is waarschijnlijk omdat de kfx al echt een crossblokje is.Belgian Pro schreef:Weet er iemand dit?
Standaard compressie van zuiger bij mijn kfx is 12,0:1
Een athena big bore heeft 12,7:1 compressie, is dit dat dan hogere druk?
Een hoge druk zuiger kan je krijgen in 13,1:1 en 13,8:1
Iemand een idee?

ik doel ook eerder op de platen, je zou er evt. sterkere veren in kunnen proppen of een extra plaat als er ruimte voor is.Belgian Pro schreef:Oh ok, denk niet dat ik aan de 70 kom ...
Heb daarjuist een post geplaats met een paar vragen op een kfx forum, maar denk niet dat ik snelle response zal hebben.
En hoe zit het met de koppeling... zou die het houden?