Ik ben van plan een occassie quad te kopen en heb er 1tje zien staan op het internet! Maar zelf ken ik niet zo veel van quads, en graag had ik jullie mening even gehad over deze aanbieding waarnaar ik zaterdagavond ga kijken! En als jullie me ook hier en daar wat tips kunnen geven waarop ik moet letten als ik ernaar ga kijken zou dit handig zijn!
Alvast bedankt!
Het betreft een Kawasaki ksf 400 2004 vraagprijs was €2000 maar is verlaagd naar €1650 en heeft 2000km
en deze info staat bij zijn aanbieding:
Mooie quad volledig verbouwd en in orde gezet in 2007-2008.
Is origineel een ksf250 van 1998 die omgebouwd is met een 400cc motor in van 2004
Het chasis versterkt met daarin een suzuki drz400E motor in. Dit is dezelfde motorblok die in een kfx400 en suzuki ltz400 zit. Deze motor heeft wel meer vermogen doordat een drz400E snelle nokkenassen en een grotere carburator heeft.De uitlaat is ook van drz400E. De motor is in prima conditie en loopt zeer goed!!!
Elektrische starter!
Verder zijn de a-armen verbreed met kfx400 veren eronder. De achterbrug is ook langer met een brede achteras. Dit allemaal voor betere wegligging.
Velgen zijn nieuw met baanbanden op gemonteerd.
Nerfbars, bumper, verstralers, pinkers, handbeschermers,... en trailtech vapor dashboard (snelheid,toerental,temp,dagteller) zijn er ook bij.
Papieren voor op de weg erbij
Weg wegens aankoop moto
Perfecte staat.