Deze week was het dus zover. Quad woensdag avond binnengebracht en zaterdag ochtend telefoon gehad dat hij klaar was. Vlug mijne maat gebeld of dat zijn remorke beschikbaar was. Eens aangekomen zag ik mijn machine daar al blinken in de zon. Direct een keer een kijkje genomen en grrrrrr staat heeeeel schoon breed. Na ff praten met David van Le liege heb ik een testritje gemaakt in de straat. Baanligging was goed en kort overdraaien had ik al direct het gevoel dat ie niet kieperde. Nu swat de quad opgeladen en nog ff zitten praten. Hij heeft me dan ook uitgelegd hoe ik mijn veren moet afstellen met een kleine demonstratie op mijn veren.
Eens aangekomen thuis heb ik direct mijn luchtfilter gekuist en die een uurke of 2 laten bakken in de zon.
Nadien mijne maat gebeld ofda em geen goesting had om een klein toerke te gaan rijden.
Eens op de quad reden we naar een pad die ik persoonlijk heb gekozen
Dan heeft mijn maat eens voorop gereden aan een deftige snelheid en ik zag dat em heel de tijd op en neer sprong in de putten terwijl ik zijn zelfde spoor volgde en daar veel minder last van ondervond. Na de rit zijn mijn veren goed gekeurd alsook de a-armen.
Mijn nieuwe aankoop was dus een geslaagd suc6 en bij Le liege was de service dik in orde en info genoeg gekregen over alles wa ik moest en wou weten.
A-Armen en een set Reiger veren vindt ik echt een aanrader!
Andries