snelheidsmeter yamah raptor 250

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Ayman 250 raptor
Toeschouwer
Toeschouwer

snelheidsmeter yamah raptor 250

Bericht door Ayman 250 raptor »

Beste mensen,

Ik heb een Yamaha Raptor 250 uit het jaar 2008. Kleuren: rood met grijs.

Ik wil graag een snelheidsmeter installeren. Ik heb al een trailtech vapor besteld en hij is er binnenkort, maar ik weet niet hoe je deze moet installeren.

Heb je foto's, video's die laten zien hoe het stap voor stap moet enz.. stuur je naar me op a.u.b

e-mail: ayman1996@live.nl
Mellos700R
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Re: snelheidsmeter yamah raptor 250

Bericht door Mellos700R »

Simpel: De Vapor heeft 4 stekkers.

Stekker 1 staat op POWER = zwarte draad direct naar de - van de accu & Rode draad direct naar de + van de accu.

Stekker 2 staat op TACHO = rode draad wikkel je om je bougiekabel heen zoveel mogelijk windingen daarna tape eromheen & zwarte draad gaat of naar de - van de accu of met een boutje aan het motorblok / frame (Massa)

Stekker 3 is je sensor van je snelheid deze moet bij je remschijf monteren. ( 1 boutje van je remschijf wordt vervangen door een magneetboutje , de sensor komt met een beugeltje aan je remschijfbeschermplaat)

Stekker 4 is optie : Hier kan je een extra sensor aansluiten zoals koelvloeistof temperatuur of olietemperatuur , deze zijn los te koop.

Stekker 3 en 4 kunnen maar op 1 manier verbonden worden omdat 1 stekker breed is en de andere smal.
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
Plaats reactie