Hoi,
Ik wil mijn standaar uitlaat van de warrior 350 vervangen door een nieuwe (zilveren).
Is dit een moeilijke klus en waar moet ik naar kijken bij het uitzoeken van een uitlaat of past in principe alles.
hoor het graag.
uitlaat vervangen.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: uitlaat vervangen.
Nee niet alle uitlaten passen zomaar onder je quad , je moet toch een uitlaat zoeken die gemaakt is voor de warrior.
Een uitlaat vervangen is niet al te moeilijk zorg er wel voor dat je alle moertjes en boutjes even inspuit met wd40 voordat je ze losdraait.
Beste is om dit al een dag van tevoren te doen zodat de wd40 goed kan inwerken maar niemand heeft hier het gedult voor.
Je kan ook je originele uitlaat zandstralen en dan met hittebestendige lak zilver spuiten als het je alleen om de kleur gaat.
Een uitlaat vervangen is niet al te moeilijk zorg er wel voor dat je alle moertjes en boutjes even inspuit met wd40 voordat je ze losdraait.
Beste is om dit al een dag van tevoren te doen zodat de wd40 goed kan inwerken maar niemand heeft hier het gedult voor.
Je kan ook je originele uitlaat zandstralen en dan met hittebestendige lak zilver spuiten als het je alleen om de kleur gaat.
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL