als ik mij niet vergis
is een achteras vlexibel dat is gedaan om te voorkomen dat de as breekt bij het springen
door de wielen hard rond te laten draaien krijg je centrifugale krachten http://nl.wikipedia.org/wiki/Middelpuntvliedende_kracht" onclick="window.open(this.href);return false;
als je achterwiel dan gaat stuiteren terwijl deze zo hard rond draait krijg je dat de as gaat vlexen als dit te erg is dan is je
achteras blijvend krom
mocht ik het niet goed hebben verbeter me dan aub ik weet het niet 100% zeker maar 99%
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
ja ok, heb ie helemaal gelijk in dat ie flexibel is maar die van hem slaat wel 10cm heen en weer ,
dat lijkt me toch wel een beetje veel van het goede.
ik heb het ook gehad maar dat kwam doordat er teveel verbreders op zaten, nu ik iets smaller ben gegaan is het een stuk minder en rijd ie een stuk beter.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ff een vraagje tussendoor........hoe doen jullie dat driften?? Puur op het gas of ook continue met de koppeling spelen??
Heb mijn achterbanden op 1 bar staan, dat moet toch hard genoeg zijn of is dit nog te zacht om zo te kunnen driften??
Op los zand kom ik ook al een eindje, maar op droog asvalt zoals in het filmpje bij lange na niet
je kan het op meerdere manieren doen maar gewoon flink gaan hangen, en lef hebben om het gas snel diep genoeg in te drukken zodat je banden grip verliezen.
1bar is al wel wat veel niet?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ja ik ben tot 1 bar gekomen na wat zoekwerk hier op het forum. Ik rij alleen maar op de weg en dat met straatbanden. Nu staan ze zeg maar een héél klein beetje bol, zodat ik minder grip heb anders is der helemaal geen lol aan.
Moet er miss wel ff bij vermelden dat ik met draaigas rij. Denk eerlijk gezegd dat, dat ook wel iets uitmaakt als je een beetje gek wilt doen op de quad.
ja ik ben tot 1 bar gekomen na wat zoekwerk hier op het forum. Ik rij alleen maar op de weg en dat met straatbanden. Nu staan ze zeg maar een héél klein beetje bol, zodat ik minder grip heb anders is der helemaal geen lol aan.
Moet er miss wel ff bij vermelden dat ik met draaigas rij. Denk eerlijk gezegd dat, dat ook wel iets uitmaakt als je een beetje gek wilt doen op de quad.
Greetz M
dualgasser halen, heb ik ook en merk dat ik steeds meer duimgas ga gebruiken tenzij op de snelweg.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
hangt ook veel af met welke banden je wilt driften met goldspeed van maxxis geen probleem met innova's helemaal geen probleem met maxxis spears verklaar ik u zot
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !