Zoals de titel al luidt zoek ik iemand die kan werken met polyester en dus ook al wat ervaring heeft.
Wat is de bedoeling?
Ik wil graag een touchscreen in mijn dashboard verwerkt hebben.
En daar komt dus polyester werk bij kijken.
Ik zoek iemand in Limburg ( België of Nederland )
Die dit voor mij kan doen tegen een vergoeding.
( zeg maar wat je ervoor wilt hebben, we komen er vast wel uit )
Mogelijkheid om het bij mij in de garage te doen. Maar wil je het op je gemak doen dan kan ik het ook eventueel langs brengen.
Gezocht polysterwerker!
Re: Gezocht polysterwerker!
dat kan je zelf ook wel hoor
ik heb het ook ooit eens gedaan in mijn sierra je bent er wel even mee zoet maar het is goed te doen
ik heb het ook ooit eens gedaan in mijn sierra je bent er wel even mee zoet maar het is goed te doen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
nja als ik niemand vind ga ik het ook zelf doen. ik heb toch een 2de dashboard dus kan het op mijn gemak doen.
Ik heb het ook al meerdere malen gedaan (ben met mijn nonkel een race auto aan het maken en zowat alles van carrosserie is polyester). In het begin is het wel een beetje zoeken naar de juiste manier enzo, maar na enkele pogingen ben je er wel mee weg.
Ik zou zeker aanraden om het zelf eens te proberen, desnoods onder toezicht. Is altijd handig als je zoiets kan. En als het niet lukt kan je nog iemand zoeken.
Ik zou zeker aanraden om het zelf eens te proberen, desnoods onder toezicht. Is altijd handig als je zoiets kan. En als het niet lukt kan je nog iemand zoeken.
Ja het probleem is gewoon dat als het na een maand ofzo los laat ik men dashboard allang opnieuw bekleed heb.
Dus dan heb ik alsnog meer kosten dan nodig was.
Heb vandaag men diploma gehad voor compositen bij boeing, dat los laten werkt gewoon maar 1 regel voor. ontvetquad-racerrr schreef:Ja het probleem is gewoon dat als het na een maand ofzo los laat ik men dashboard allang opnieuw bekleed heb.
en, ontvetten en nog eens ontvetten. en kijken als je een 2 componenten lijm gebruikt, hoelang de verwerkings tijd is. En ga daar niet overheen.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!