zou er iemand mij kunnen uitleggen hoe ik da rechter cardan achter kan demoneteren langs het differentieelkant
het gaat over en yamaha grizzly 660
cardan demonteren
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: cardan demonteren
heb je geen werkplaats handleiding? daar staat het zoiezo in
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
Nee heb ik niet zou wel handig zijn
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
hier kan je hem vinden http://www.maxmekker.com/atv.asp" onclick="window.open(this.href);return false; en downloaden (hij zegt dat het te druk is met downloaden maar dat is niet zo gewoon op downloaden klikken is in rar formaat dus nog eff uitpakken)
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
-
- Quadrider
Wat bedoel je met cardan?
Als je een steekas bedoeld ...... wiel er af, zwarte plastic kapje er af, grote moer op de wielnaaf losmaken. Je kan dan de steekas naar achteren drukken en uit de wielnaaf halen. Daarna kan je de steekas zo uit de eindaandrijving trekken. Dit is trouwens geen differentieel/cardan.
Succes
Als je een steekas bedoeld ...... wiel er af, zwarte plastic kapje er af, grote moer op de wielnaaf losmaken. Je kan dan de steekas naar achteren drukken en uit de wielnaaf halen. Daarna kan je de steekas zo uit de eindaandrijving trekken. Dit is trouwens geen differentieel/cardan.
Succes
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden