Ik persoonlijk vond het helemaal niets op mijn raptor 700 met twee mensen.
Dan kan je naar mijn mening inderdaad beter je smart houden.
En in de winter een slee kopen en je hond ervoor (heb je toch een beetje een kick
Groet

hihi, bijdehandje! dan zet ik mijn paardje wel voor de slee.Pindapotje schreef:Jullie raden haar allemaal sportquads aan. kan aan mij liggen maar met z'n tweeën op zo'n ding is toch helemaal niets.
Ik persoonlijk vond het helemaal niets op mijn raptor 700 met twee mensen.
Dan kan je naar mijn mening inderdaad beter je smart houden.
En in de winter een slee kopen en je hond ervoor (heb je toch een beetje een kick)
Groet
Mwaaa, het is een SMART hé...Jazzy schreef:Denk ik ook. Voor met z'n tweeën kom je al snel op een CF Moto ofzo, de A-merken zijn helemaal onbetaalbaar. Ik weet wel dat ik met sneeuw en wind 10 keer liever in een Smart zit dan op een quad.

Dat had ik niet gezegd als ik jou was, tegen vanavond heb je hier 300 aanbiedingenCorien schreef: Mwaaa, het is een SMART hé...Mogen jullie een keertje in mijn Smart meerijden als ik bij jullie op de quad mee mag haha. Dan zullen we zien wat er beter is

Het is ook omdat je een dame bent dat je zoveel reactie's krijgt..... normaal zou er bij het eerste antwoord hebben gestaan:Corien schreef:Jeetje mannen, jullie weten het hoofd van een dame wel op hol te laten slaan...hahaha.