Beste quad'ers,
ben naar een quad gaan zien en is gereden, het gaat dus over een grizzly 660 van 2006.
Ding heeft +-5000 km en start/draait/rijd goed.Maar toch bij het rijden voel ik dat hij ofwel links ofwel rechts wil??
Echt rechtdoor rijden zit er niet echt in.Altijd voelt het stuur, van in zen middenpositie, aan alsof het links of rechts wringt en dat doet het dus ook. Wat is jullie gedacht hierover aub?
Heb spelingen gecheckt op wiellagers,ophangingspunten en rotullen (gewrichten) maar niks bevonden??
Zjef
grizzly 660 rijd niet rechtdoor
grizzly 660 rijd niet rechtdoor
Laatst gewijzigd door Zjef op zo 27 nov, 2011 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: grizzly 660 rijd niet rechtdoor
Als op de door jouw genoemde componenten geen speling oid zit, is jouw spoor/uitlijning niet goed.
Naar Kwik fit oid en laten uitlijnen op 0.1 a 0.2 toespoor. Dan moet het over zijn.
Naar Kwik fit oid en laten uitlijnen op 0.1 a 0.2 toespoor. Dan moet het over zijn.
-
Arctic cat
- Quadrider

Een Grizzly uitlijnen gaat niet. Het camber (wielvlucht) en Caster (askanteling) kan niet gesteld worden.
Slechts de sporing kan gesteld worden.
Het ligt erg aan de banden, liggen er sporen in de weg enz. enz.
Ook de bandendruk kan een rol spelen.
Ik had dit met mijn 660 ook, andere banden gemonteerd, probleem opgelost.
Succes
Slechts de sporing kan gesteld worden.
Het ligt erg aan de banden, liggen er sporen in de weg enz. enz.
Ook de bandendruk kan een rol spelen.
Ik had dit met mijn 660 ook, andere banden gemonteerd, probleem opgelost.
Succes
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
probleem opgelost, heb andere gekocht
Grizzly 660 ook van 2006 maar een zwart metallic, special edition of iets dergelijks.
Alleen rek vooraan ontbreekt, iemand idee of dit veel kost??
Moet wel nog geleverd worden, moet nog naar keuring (landbouw), maar als ik beestje heb zal ik foto's posten
Grizzly 660 ook van 2006 maar een zwart metallic, special edition of iets dergelijks.
Alleen rek vooraan ontbreekt, iemand idee of dit veel kost??
Moet wel nog geleverd worden, moet nog naar keuring (landbouw), maar als ik beestje heb zal ik foto's posten