Hallo,
Sinds enkele maanden heb ik een KQ 700 van 2005. Graag jullie hulp bij volgende problemen :
- starten= het starten gaat altijd moeilijk - de quad verbruikt blijkbaar stroom ook al staat hij gewoon stil (gekende ziekte) maar het kan ook aan de benzine toevoer liggen (zie stilvallen)
- stilvallen= net na het starten en enkele meters rijden durft hij soms wel is stilvallen (vuil in injectors? ...)
- vering= de veringen/ ophangpunten kraken/piepen nogal vind ik - aangezien er geen vetnippels zijn spuit ik alles geregeld in met WD40, maar er moet hier een betere oplossing voor bestaan denk ik
- tips/trics= enkele aanpassingen die jullie de moeite vinden - alles is welkom
Jullie reactie tegemoet ziend.
King quad rijders gezocht ! enkele problemen KQ700
-
- Toeschouwer
Re: King quad rijders gezocht ! enkele problemen KQ700
Veel informatie is te vinden op http://www.nyrocatv.com" onclick="window.open(this.href);return false; forum kingquad.
Starten kan beter worden door een volle en goede accu, een druppellader kan geen kwaad.
Een luchtfilter met teveel olie erop geeft een slechte start.
Er zijn geen vetnippels; los maken, schoonmaken en met het juiste vet smeren. Eventueel zelf vetnippels aanbrengen.
Voor de rest, de tips kun je ook vinden bij bovengenoemd forum, maar dan de techtips.
Succes.
Starten kan beter worden door een volle en goede accu, een druppellader kan geen kwaad.
Een luchtfilter met teveel olie erop geeft een slechte start.
Er zijn geen vetnippels; los maken, schoonmaken en met het juiste vet smeren. Eventueel zelf vetnippels aanbrengen.
Voor de rest, de tips kun je ook vinden bij bovengenoemd forum, maar dan de techtips.
Succes.