pinkerset voor raptor 660

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
jellevh
Toeschouwer
Toeschouwer

pinkerset voor raptor 660

Bericht door jellevh »

hoi
weet iemand waar ik een complete pinkerset kan kopen met pinkdoos en alles bij voor op een raptor 660 van bouwjaar 2004?

en rond welke prijs die komt

mvg jelle alvast bedankt
raptor 660
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: pinkerset voor raptor 660

Bericht door yamahakoppel »

in een quad winkel of bij http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; kun je het bestellen en word dan netjes thuis geleverd
is universeel gewoon pinkers met pinkerrelais en schakelaar kunt ook ledpinkers kopen maar moet dan ook een ledpinkerrelais hebben

onderstaande link is een pinkerschema
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ker+schema" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer

Bericht door Jeroen1991 »

Bedankt voor het gebruik van de link Yamahakoppel :D

En jellevh: Er is geen setje speciaal voor elk type quad & bouwjaar.
Wat je gewoon moet hebben is 2 sets (2x2) pinkers, een relais en een schakelaar.
Het enige wat dan de grote taak is, is een plaats vinden om ze te monteren, raptor 660 is standaard een crossquad dus er is geen plaats voorzien voor montage van pinkers.
Wat ik heb gedaan is een gat groter geboord in het plastic van mijn koplampen om ze daaraan te monteren (vond ik esthetisch gezien het best) en vanachter heb ik daar waar je plastic bovenkappen gemonteerd zit aan het chassis, dat gat wat groter geboord en ze daar gemonteerd, dan staken ze wat onderin, goed beschermd maar nog steeds goed zichtbaar!

Ik zou willen zeggen, ik verkoop je mijn setje voor een prikje want heb pas led-strip pinkers gezet voor en achter, maar heb bij demontage perongeluk 1 draadje uit een pinker getrokken, dus ik heb nog maar 3 pinkers :verymad:
Yamaha Raptor 660R!
jellevh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jellevh »

Jeroen1991 schreef:Bedankt voor het gebruik van de link Yamahakoppel :D

Wat je gewoon moet hebben is 2 sets (2x2) pinkers, een relais en een schakelaar.
Het enige wat dan de grote taak is, is een plaats vinden om ze te monteren, raptor 660 is standaard een crossquad dus er is geen plaats voorzien voor montage van pinkers.
Wat ik heb gedaan is een gat groter geboord in het plastic van mijn koplampen om ze daaraan te monteren (vond ik esthetisch gezien het best) en vanachter heb ik daar waar je plastic bovenkappen gemonteerd zit aan het chassis, dat gat wat groter geboord en ze daar gemonteerd, dan staken ze wat onderin, goed beschermd maar nog steeds goed zichtbaar!

Ik zou willen zeggen, ik verkoop je mijn setje voor een prikje want heb pas led-strip pinkers gezet voor en achter, maar heb bij demontage perongeluk 1 draadje uit een pinker getrokken, dus ik heb nog maar 3 pinkers :verymad:

wat moet je hebben voor het setje + verzenden ? dan moet ik juist nog een schakelaar kopen zkr ?
mvg jelle
raptor 660
RaPtOr_RiDeR
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door RaPtOr_RiDeR »

Jeroen1991 schreef:Bedankt voor het gebruik van de link Yamahakoppel :D

Kunt ge daar eens enne foto van laten zien hoe dat uitziet met die strips als pinker?
grtz
Plaats reactie