Hallo,
ik ben opzoek naar een power tip voor een Yamaha Grizzly 660 van 2005
omdat ik denk dat hij begrenst is door dat dunne uitlaat pijpje, en natuurlijk voor het geluid
weet iemand waar ik deze in Nederland of Belgie kan bestelen
ik bedoel zo iets : http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Rhino-Ex ... 1c24052029" onclick="window.open(this.href);return false;
al vast bedankt
power tip Grizzly 660
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
-
- Quadrider
- Berichten: 284
- Lid geworden op: do 15 jun, 2006 19:13
- Locatie: Nederland
Re: power tip Grizzly 660
Bij quadtuning hebben ze een powertip
Klik hier
En nee, het laatste stukje van de uitlaat is geen begrenzing. Powertip is puur voor het geluid.
Klik hier
En nee, het laatste stukje van de uitlaat is geen begrenzing. Powertip is puur voor het geluid.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
Re: power tip Grizzly 660
Arctic cat schreef:Bij quadtuning hebben ze een powertip
Klik hier
En nee, het laatste stukje van de uitlaat is geen begrenzing. Powertip is puur voor het geluid.
die van quadtuining had ik ook al gezien maar die is voor een Grizzly 700 ik heb een 660
volgens ebay daar staat een modelen lijst bij een daar staat de 700 niet bij dus deze zal wel anders zijn en niet passen,
en volgens mij kan hij nu zonder dat dunne pijpje z'n druk toch beter kwijt. het doet geen wonderen maar toch denk ik dat het helpt. maar het gaat inderdaad vooral om het geluid
bedankt voor uw snelle reactie
-
- Quadrider
- Berichten: 284
- Lid geworden op: do 15 jun, 2006 19:13
- Locatie: Nederland
Re: power tip Grizzly 660
Zover ik weet past die powertip ook op een 660.
Anders even vragen bij quadtuning, Michael weet dat wel.
Aan dat pijpje zit ook je vonken vanger. Die moet mooi schoon zijn.
Ik heb ook een 660 gehad, nu een 700.
Ook ik heb zonder dat laatste stukje uitlaat gereden. Wat mij opviel is dat de uitlaatgassen veel meer gingen stinken zonder dat laatste stukje.
Ik heb trouwens nog remblokken liggen (voor en achter) voor een 660. Als je interesse hebt .....
Anders even vragen bij quadtuning, Michael weet dat wel.
Aan dat pijpje zit ook je vonken vanger. Die moet mooi schoon zijn.
Ik heb ook een 660 gehad, nu een 700.
Ook ik heb zonder dat laatste stukje uitlaat gereden. Wat mij opviel is dat de uitlaatgassen veel meer gingen stinken zonder dat laatste stukje.
Ik heb trouwens nog remblokken liggen (voor en achter) voor een 660. Als je interesse hebt .....
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
Re: power tip Grizzly 660
Heeft u ook een power tip op de grizzly 660 gehad ?
wat die rook betreft dat ben ik zeker met u eens
en even een vraagje puur uit interesse is het een groot verschil tussen een 660 en een 700 ?
kwa snelheid ? optrekken ? kracht ? verbruik ?
heeft u 2 setjes voor voorremmen, dus links en rechts wat is de prijs hiervoor ?
m.v.g.
wat die rook betreft dat ben ik zeker met u eens
en even een vraagje puur uit interesse is het een groot verschil tussen een 660 en een 700 ?
kwa snelheid ? optrekken ? kracht ? verbruik ?
heeft u 2 setjes voor voorremmen, dus links en rechts wat is de prijs hiervoor ?
m.v.g.
-
- Quadrider
- Berichten: 284
- Lid geworden op: do 15 jun, 2006 19:13
- Locatie: Nederland
Re: power tip Grizzly 660
Nee, ik heb geen powertip op mijn 660 of 700.
Ik probeer juist mijn quad zo stil mogelijk te houden/maken.
Met een powertip wordt het geluid flink harder.
Er zit veel verschil tussen de 660 en 700. Niet alleen qua vermogen maar ook zeker qua wegligging. Ook de dubbele schijfrem achter remt veel beter en is ook zeer goed te doseren.
En uiteraard de stuurbekrachting is super.
De 700 is een stuk sterker dan de 660. Ik kom nog al eens in de bergen met de quad. Op wat grotere hoogte verliest de 660 veel vermogen. De 700 (met injectie) heeft daar geen (minder) last van.
De 700 verbruikt zo goed als het zelfde als een 660.
De remblokken zijn van EBC. Normaal kosten ze €25,- per set van twee blokjes.
Voor €35,- krijg je twee setjes (links en rechts zijn het zelfde)
Ik probeer juist mijn quad zo stil mogelijk te houden/maken.
Met een powertip wordt het geluid flink harder.
Er zit veel verschil tussen de 660 en 700. Niet alleen qua vermogen maar ook zeker qua wegligging. Ook de dubbele schijfrem achter remt veel beter en is ook zeer goed te doseren.
En uiteraard de stuurbekrachting is super.
De 700 is een stuk sterker dan de 660. Ik kom nog al eens in de bergen met de quad. Op wat grotere hoogte verliest de 660 veel vermogen. De 700 (met injectie) heeft daar geen (minder) last van.
De 700 verbruikt zo goed als het zelfde als een 660.
De remblokken zijn van EBC. Normaal kosten ze €25,- per set van twee blokjes.
Voor €35,- krijg je twee setjes (links en rechts zijn het zelfde)
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
Re: power tip Grizzly 660
bedankt voor de uitleg.
kunt u mij een PB steuren voor het afhandelen voor de remblokken
m.v.g.
kunt u mij een PB steuren voor het afhandelen voor de remblokken
m.v.g.