Ik heb een YFZ gekocht en ik denk dat er water in de achterbanden zit.
Zou er iemand weten waar dit goed voor zou kunnen zijn want ik kan er geen bedenken .
pomp ze vol totdat ze echt bol gaan staan en draai dan de ventil er uit als er dan water of vocht uit komt dan weet je zeker dat er water in je banden zit.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
banden die bijna niet zijn uit te balenceren (grof profiel)
daar durven ze al eens (speciaal) zand in te doen, omdat dit dan de eigenschap heeft omzich zelf uit te balanceren, werkt enkel op snelheid
mss dacht de vorige eigenaar dat dit ook met water ging?
water in banden word vaak toegepast in landbouw voertuigen ed. Dit is speciaal om dat de banden dan een bredere kaak krijgen zodat het vlak wat de modder raakt groter is, hierdoor krijg je meer grip in modderige en zanderige terreinen. Weet niet of het voor op de weg handig is daar heb ik geen ervaring mee
buurwkp schreef:water in banden word vaak toegepast in landbouw voertuigen ed. Dit is speciaal om dat de banden dan een bredere kaak krijgen zodat het vlak wat de modder raakt groter is, hierdoor krijg je meer grip in modderige en zanderige terreinen. Weet niet of het voor op de weg handig is daar heb ik geen ervaring mee
water in je benden dient alleen voor meer gewicht, heeft niks te maken met bredere wangen in de banden, natuurlijk krijg je meer gewicht>meer tractie, maar op de weg ook meer slijtage
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter