Hey allemaal,
ik had me een dynojet kit aangeschaft voor de ltz. hier mee aan de slag gegaan. ik heb nog geen andere uitlaat, nog niet, die komt er wel.
nu eerst wilde ik weten hoe het was om zonder luchtfilter deksel te rijden. dus deksel eraf, dynojet naald erin, en DJ 155 sproeier erin, benzine mengsel schroef dicht en 3.5 toeren uit gedraaid. hierbij liep de quad goed alleen vond ik dat geluid niet fijn (dat had ik verwacht) , dus die deksel moest er terug op. ik wilde wel de snorkel eraf laten.
dus opnieuw getest met DJ130 met snorkel eraf, hier liep het mis. quad starte slecht , hield geen stationair. ik heb dan gedraaid aan die luchtmengsel schroef (met de hand) hielp niet echt, sproeier 126 en 146 ook nog geprobeerd. maar het komt niet goed.
dus:
*met luchtfilter deksel zonder snorkel
sproeier 126 en 130: start slecht, houd geen stationair zonder gas geven of choke, rijdt op lage toeren wel maar eens half gas wilt hij stil vallen
sproeier 146: start slecht, houd geen stationair zonder gas geven of choke, ben niet mee gaan rijden
luchtmengsel schroef weet ik niet meer wat goed is, heb er zoveel aangedraaid dat ik de basis afstelling kwijt ben, mss dat iemand kan checken hoeveel toeren uit het normaal is??
mvg
problemen bij jetten
Re: problemen bij jetten
*weet iemand er trouwens wat de basis is van benzine mengsel schroef, voor dyno moet hij 3.5 toeren uit, maar hoe staat hij standaard?
*bij mij zat deze schroef niet verborgen, had niet moeten boren, is dat normaal in Europa mss?
mvg
*bij mij zat deze schroef niet verborgen, had niet moeten boren, is dat normaal in Europa mss?
mvg
Re: problemen bij jetten
Bij mij (yamaha) is de schroef 1.5 uit....En heb ook altijd gehoord dat ge daar ook moet blijven zitten (max 2 uit)
Een dynojet voor enkel zonder deksel te rijden, is dat geen "overkill" ? Volgens mij hebt ge enkel een groter sproeiertje nodig voorlopig. Bij mijn banshee moest ik de naalden pas wisselen bij "stage 3"... Dat zijt ge toch al meer aant veranderen dan luchtfilter en uitlaat..
Een dynojet voor enkel zonder deksel te rijden, is dat geen "overkill" ? Volgens mij hebt ge enkel een groter sproeiertje nodig voorlopig. Bij mijn banshee moest ik de naalden pas wisselen bij "stage 3"... Dat zijt ge toch al meer aant veranderen dan luchtfilter en uitlaat..