stef schreef:Hier met mijn 1.95 ben ik begonnen met een Barossa, om te "leren", daarna een smc captain 300 gehad,die zijn wel wat groter dan de barossa cheetah, 250cc die ik had, maar beiden zijn ze niet heel groot. Nu heb ik een bombardier ds650, die is een stuk groter maar ook veel feller, niet echt een beginners model..Vandaar dat ik begon met een barossa, wel klein maar goed om te leren rijden.
Onzin dat je moet leren rijden op kleine quad..
Ben begonnen op raptor 700, nu e-atv 990 (dat is geen beginners quad!)
Zwaardere quad is zelfs beter om op te leren rijden, raptor 700 maakt niet uit wat je deed sloeg toch bijna
niet af... heb zelf nu ook een barossa maar dat rijd stuk moeilijker als m'n R700.
Maar terug te komen op je vraag, Ik ben 1,75 en rijd prima op barossa.... alleen heb je verschillende modellen met en
zonder voor kappen (sommige hebben spat borden op het wiel). Mijne heeft spatborden op het wiel waardoor je je knieen
kwijt kunt in de bocht. Als je spatborden hebt die aan de quad zelf vast zitten kom je klem te zitten met je knieen.
Weet niet waar je woont ongeveer? Je mag de mijne wel proberen, weet je gelijk hoe dat rijd.

Is ook te koop voor weinig trouwens