raptor 660 start nie
raptor 660 start nie
hallo
kheb reeds een jaar ne raptor 660.
Nu wil ik hem na 3 maand starten ma noppes.
Is nieuwe batterij, is me druppellader opgeladen
Als ik hem probeer te starten staat het neutraal lichtje te branden, handrem sta af, staat vrij maar mss die sensor?
Zit super 95 wel nog in
wat kan er nog meer aan zijn?
kheb reeds een jaar ne raptor 660.
Nu wil ik hem na 3 maand starten ma noppes.
Is nieuwe batterij, is me druppellader opgeladen
Als ik hem probeer te starten staat het neutraal lichtje te branden, handrem sta af, staat vrij maar mss die sensor?
Zit super 95 wel nog in
wat kan er nog meer aan zijn?
- Jason McCoy
- Quad GOD

Re: raptor 660 start nie
ah oke
bougie vonkt?
Krijgt hij benzine. Ik denk dat je je carb of moet schoonmaken of ontluchten. Onderaan je carb zitten schroefjes. Deze uitschroeven en terwijl de benzine er uit stroomt weer terug schroeven. Als daar benzine uit komt dan is t wel goed en loopt i waarschijnlijk wel.
Waar kom je vandaan?
bougie vonkt?
Krijgt hij benzine. Ik denk dat je je carb of moet schoonmaken of ontluchten. Onderaan je carb zitten schroefjes. Deze uitschroeven en terwijl de benzine er uit stroomt weer terug schroeven. Als daar benzine uit komt dan is t wel goed en loopt i waarschijnlijk wel.
Waar kom je vandaan?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD

Wat doet hem precies
Als je contact op zet gaat neutraal lampje aan en als je op de startknop duwt wat doet hem dan
Niks of startmoter gaat rond maar slaat niet aan,startmotor doet moeite maar krijgt hem niet rond of je hoort ratelend geluid van start relais
Staat uw dodemans knop goed, de rode knop op het stuur
knijp uw koppelingshendel in en start dan eens. normaal moet hij zonder koppeling ook starten als hij in neutraal staat maar kan misschien iets aan neutraal schakelaar zijn
Als je contact op zet gaat neutraal lampje aan en als je op de startknop duwt wat doet hem dan
Niks of startmoter gaat rond maar slaat niet aan,startmotor doet moeite maar krijgt hem niet rond of je hoort ratelend geluid van start relais
Staat uw dodemans knop goed, de rode knop op het stuur
knijp uw koppelingshendel in en start dan eens. normaal moet hij zonder koppeling ook starten als hij in neutraal staat maar kan misschien iets aan neutraal schakelaar zijn
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Als ik te lang probeerde ratelde de startrelais maar die is nog maar nieuw. 3 keer mee gereden.
Dodemansknop staat af dus hij start wel. denk dat de starter ronddraaid, want na tijdje ruik je benzine in de gesloten garage.
zal eens proberen de carbs te ontluchten, had wd40 in luchtfilter gespoten om hem misschien gemakkelijker te laten starten maar werkte ook niet, luchtfilter mooi terug dichtgedaan.
Bougie moet ik nog bekijken, maar hiervoor moeten de kappen zeker af en de benzinetank opzijgeschoven worden?
Dodemansknop staat af dus hij start wel. denk dat de starter ronddraaid, want na tijdje ruik je benzine in de gesloten garage.
zal eens proberen de carbs te ontluchten, had wd40 in luchtfilter gespoten om hem misschien gemakkelijker te laten starten maar werkte ook niet, luchtfilter mooi terug dichtgedaan.
Bougie moet ik nog bekijken, maar hiervoor moeten de kappen zeker af en de benzinetank opzijgeschoven worden?
-
erikalbring
- Quad Master

bougie kun je als het goed is zo bij, sit normaal aan de rechterkant van je blok
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
- Jason McCoy
- Quad GOD

Nee dat klopt niet. bij een 660 zit i bovenin. Kun je wel gewoon bij trouwens.erikalbring schreef:bougie kun je als het goed is zo bij, sit normaal aan de rechterkant van je blok
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
je moet wel een goede bougiesleutel hebben voor bij de 660, die bougie zit nogal redelijk diep in de cilinderkop, dus de bougiesleutel moet lang genoeg zijn. Maar ook weer niet te lang, anders zit de benzinetank weer in de weg 
- Jason McCoy
- Quad GOD

Die zit gewoon in het zakje met gereedschap wat bij de quad hoort normaal gesproken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ja dus juist eventjes tijd gehad. Bougie eruit gedraaid en tegen moterblok gehouden en geeft af en toe een vonkje dus dat zit wel goed.
Nu heb ik die vijsjes losgedraaid van carburateur met die zwarte buisjes aan, in begin liep er door 1 draadje beetje benzine ma toen stopte het.
Mijn mond eraan gezet en kwam wat uit maar bleef niet lopen. Is dit normaal? Ergens verstopping of zou cdi kapot zijn?
Hoe weet men dat eigenlijk dat die cdi kapot is
Nu heb ik die vijsjes losgedraaid van carburateur met die zwarte buisjes aan, in begin liep er door 1 draadje beetje benzine ma toen stopte het.
Mijn mond eraan gezet en kwam wat uit maar bleef niet lopen. Is dit normaal? Ergens verstopping of zou cdi kapot zijn?
Hoe weet men dat eigenlijk dat die cdi kapot is
- Jason McCoy
- Quad GOD

Benzinekraan verstopt denk ik. Even slang los, doorblazen met de compressor en opnieuw proberen
Kan ook dat de vlotter blijft hangen maar dat zou wel toevallig bij 2 carbs tegelijk
Kan ook dat de vlotter blijft hangen maar dat zou wel toevallig bij 2 carbs tegelijk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
tjobbie
- Quadverslaafde

geeft af en toe een vonkje
nou dat zit dan niet goed hoor
al een nieuwe bougie geprobeerd?
als je alles al geprobeerd heb en het lukt nog steeds niet om hem te starten, ontkoppel dan je rectifier en probeer het is opnieuw te starten.
nou dat zit dan niet goed hoor
als je alles al geprobeerd heb en het lukt nog steeds niet om hem te starten, ontkoppel dan je rectifier en probeer het is opnieuw te starten.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
maja af en toe bedoel ik vonkje efkes stop terug snel achter elkaar.
wat is die rectifier?
Daarjuist heel die vijzen eruit gedraaid aan carburateur. helemaal eruit kwam nog beetje naft uit 2de helft van carb en toen niets meer. Ergens verstopping of carbu verstopt?
wat is die rectifier?
Daarjuist heel die vijzen eruit gedraaid aan carburateur. helemaal eruit kwam nog beetje naft uit 2de helft van carb en toen niets meer. Ergens verstopping of carbu verstopt?
- Jason McCoy
- Quad GOD

Benzine kraan verstopt of je vlotters blijven hangen maar ik denk je benzine kraan.
Zoals ik zei, even door blazen
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Zoals ik zei, even door blazen
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
tjobbie
- Quadverslaafde

als je zegt dat ie goed regelmatig vonkt zou het niet nodig zijn om de rectifier eruit te halen.takietje schreef:maja af en toe bedoel ik vonkje efkes stop terug snel achter elkaar.
wat is die rectifier?
probeer eerst maar wat Jason Mccoy zegt.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jason mccoy heb dus terug zitten kijken erna
naftank ervan gehaald, aan da kraantje en benzine stroomt er vlot uit
dan luchtfilter ervan gedaan dus had enkel carbu over. Carbu eens omgedraaid en 1 vlotterbakje al losgekregen,
die stond dus droog, andere iets losgekregen en stroomt niets van benzine uit.
De verste carbu dus die dicht bij uitlaat stond droog, andere zat er toen ik die darm onderaan loskoppelde iets van benzine uit
Kan da dus zijn dat ik me verstopping zit in de carbu zelf waar de benzine binnenkomt? Daar zat er iets benzine in die keel maar niet veel.
naftank ervan gehaald, aan da kraantje en benzine stroomt er vlot uit
dan luchtfilter ervan gedaan dus had enkel carbu over. Carbu eens omgedraaid en 1 vlotterbakje al losgekregen,
die stond dus droog, andere iets losgekregen en stroomt niets van benzine uit.
De verste carbu dus die dicht bij uitlaat stond droog, andere zat er toen ik die darm onderaan loskoppelde iets van benzine uit
Kan da dus zijn dat ik me verstopping zit in de carbu zelf waar de benzine binnenkomt? Daar zat er iets benzine in die keel maar niet veel.