ik denk dat ik deze ken door zijn led verlichting in de lampen bizon450 had vroeger zo ene kan ook een andere zijn want die stond op belgische papieren
voor de rest vraag ik mij af waarom je er poll van maakt? voor te weten wat andere van je quad vinden
het is een propere quad in originele staat misschien met een paar opties voor de rest vrij standaard ( komt misschien omdat ik constant om ga bij dik getunde quads )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Rij je vaak door Amsterdam? Kunnen we een keer rondrijden, heb een gopro dus kunnen we ook online gooien.
-- Aantal keren gestopt door politie: (4)
1 XT - Amsterdam west | Reden; Hoge dB [19/03/13]
2 XT's - Amsterdam oost | Reden; geen spiegels [24/03/13]
1 Politie auto - Watergraafsmeer | Reden; geen spiegels en dB [08/04/13]
1 XT - Amsterdam Centrum | Reden; Decibel, achterband en rijgedrag [24/04/13]
Erhan schreef:Rij je vaak door Amsterdam? Kunnen we een keer rondrijden, heb een gopro dus kunnen we ook online gooien.
heej rij altijd in amsterdam maar hoorde dat je hem weg deed van een vriend van me en dat je weg ging uit NL ? anders zekker x rijden man als die het weer doet nu vastloper :O warschijnelijk
Erhan schreef:Rij je vaak door Amsterdam? Kunnen we een keer rondrijden, heb een gopro dus kunnen we ook online gooien.
heej rij altijd in amsterdam maar hoorde dat je hem weg deed van een vriend van me en dat je weg ging uit NL ? anders zekker x rijden man als die het weer doet nu vastloper :O warschijnelijk
Via wie had je het gehoord?
En tjah, hele motorblok kapoet. Over ong een week heb ik hem terug! En ik was op vakantie in Turkije
Stuur anders je nummer via prive bericht om the whatsappen.
-- Aantal keren gestopt door politie: (4)
1 XT - Amsterdam west | Reden; Hoge dB [19/03/13]
2 XT's - Amsterdam oost | Reden; geen spiegels [24/03/13]
1 Politie auto - Watergraafsmeer | Reden; geen spiegels en dB [08/04/13]
1 XT - Amsterdam Centrum | Reden; Decibel, achterband en rijgedrag [24/04/13]