Quads ingeschreven als bedrijfsmaterieel ....

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Bartman

Quads ingeschreven als bedrijfsmaterieel ....

Bericht door Bartman »

Kan er me iemand vertellen hoe het zit met een quad die ingeschreven staat als 'bedrijfsmaterieel' ? Kan je met zo'n quad op de weg rijden zonder problemen naar verzekering ?[/b]
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

hey, ik ben zo ook ingeschreven, kan geen kwaad om ermee op straat te rijden zolang de paperassen in orde zijn, normaal moet je wel zo een snelheidsbordje ophebben en zwaailicht. Maar dat heb ik niet en ze hebben me al enkele malen tegengehouden maar ze zeggen niets. Heb ze wel thuis liggen voor geval van.
greetz
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

kan je altijd je quad inschrijven als "bedrijfsmaterieel" want iemand (kweet nie wie) heeft mij es gezegd dat je dan een oudere quad moet hebben (dus een ouder model dan van '99). Klop dit ???
Driving a Yamaha blaster
john trekels
Quadrider
Quadrider

Bericht door john trekels »

gaat nu alleen nog met cardan aangedreve quads, bij mijn wete kon vroeger (voor 99) de blaster ook als "landbouwvoertuig worden ingeschreve.
nu dus alleen nog quads met cardan.
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
Speedmaster
Quadfanaat
Quadfanaat

Ja hoor kan in Nederland zonder problemen

Bericht door Speedmaster »

Ik heb mijn Quad ook op de zaak staan (als reclamen doeleind)en heb een bouwbedrijf krijg mooi de BTW van de belasting terug en schrijf hem in 4 jaar van de winst af.Hoe het als landbouw voertuig precies zit weet ik niet.Weet wel dat je dan maar 30 km /per uur mag rijden en een 30 km plaatje moet voeren.
Plaats reactie