ben dit verlof dus een helling in Frankrijk naar beneden gerold...
Sindsdien wijkt men quad (Grizzly 700) af naar rechts. Ervoor bleef ie mooi recht.
(bandenspanning is overal gelijk, profiel ook, bandenomtrek ook) --> wel steekt er vuil (steenpuin, takjes, enz tussen de velg en de band door overkop te gaan, maar heb MEESTE eruit geprutst door eerst band plat te laten)
Dus vermoedelijk met meermaals zijwaarts de berg af te rollen is die schok telkens op de wielen terecht gekomen.
Als ik hem op een vlakke ondergrond zet, hangt hij precies een beetje door naar rechts (als ik op de quad zou zitten, rechts)
Mijn vraag:
hoe kan ik de vering testen? --> heb ook de indruk dat bocht naar links "strak" gaat en naar rechts "doorhangt" --> maar daar ben ik pas op gaan letten NA de crash, dus dan merk je vanalles op... wat er misschien al aan was...
hoe kan je testen/meten of de A-arm krom is (op't zicht zie ik iets en niets...)
kan je camber enz regelen bij Grizzly (stock grizzly)? Ik heb het is bekeken, maar op 1ste zicht kan ik enkel de stangen die van servo-stuur tot op wielen komen iets bijregelen (stuurstang???)
Foto is van internet, maar maakt niet uit... (de stang met rode pijlen op)