Mijn naam is Frank, ik ben 33 jaar en kom oorspronkelijk uit Tilburg, maar woon inmiddels in Den Bosch. Ik heb mijn quad eind van de zomer 2014 gekocht, en hij bevalt erg goed...hoe kan het ook anders...ik heb hem namelijk van een medeforummer gekocht
Ik heb vrij lang een oude Mini gehad (1.3 injectie voor de liefhebbers), en daarmee was ik regelmatig te vinden op de Nordschleife. Dat ding was redelijk trackday-klaar, maar het werd mij allemaal iets te duur, en iets te omslachtig...maar goed...dit is geen auto-forum...
Wellicht was het niet zo netjes om mezelf niet eerder voor te stellen, maar mijn zoektocht naar een quad kan je lezen in onderstaand topic. Het voorstellen kwam er maar niet van, maar desondanks heb ik veel goed advies ontvangen op het forum en dat heeft tot een goede keuze geleid...al zeg ik het zelf
viewtopic.php?f=16&t=44881" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is dus een LTZ400 geworden, zo goed als stock...behalve nerfbars, een teller etc....en zo staat ie er nog steeds bij. Ik heb even geen foto's bij de hand, maar het is dus een injectie model uit 2008 dacht ik, in wit/blauw...verder standaard.
Ik heb er aan gedacht om te verbreden/verlagen, en wat meer geschikt te maken voor de weg, waar ik toch zo'n 70-80% van de tijd doorbreng, maar het crossen is zo leuk, dat die 20% me toch doen overtuigen om dat niet te doen. Dus dan kom ik alsnog met een vraag in het voorstel topic; hoe kan ik het beste de wegligging van mijn quad verbeteren, maar de cross-competenties behouden? En met crossen bedoel zandwegen, stukjes bos etc., niet het zware modder-werk. Misschien is het gewoon niet mogelijk...ook prima...maar dan weet ik dat in ieder geval, en kan ik mezelf erbij neerleggen...
groetjes,
Frank


