onderdelen van een bashan 200s-7 te koop o.a. :
- complete wiel ophanging L+R
Met verlagings strips.
-verschillende maten schokbreker setjes.
-achteras met lagerhuis
-complete kappenset. Heb ik een keer gespoten maar zou nog wel keer mogen maar verder wel intact.
-stuur met alles erop en eraan.
(Incl. Rempot van kawasaki)
-en nog van alles van de remmerij etc
Ben vast iets vergeten dus je kan altijd navragen.
Voor meer info of foto's kun je het best even mailen naar: fabianwarrink@live.nl
bashan 200s-7 onderdelen
bashan 200s-7 onderdelen
Laatst gewijzigd door Fabianw87 op ma 26 okt, 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: bashan 200s-7 onderdelen
Je motorswap is niet tot een goed einde gekomen begrijp ik?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: bashan 200s-7 onderdelen
nog best ver gekomen hoor.
maar halverwege ook voor me motorrijbewijs gegaan, en dat ging wat sneller als ik had verwacht en het project
toch wat langzamer. en me garage is niet groot genoeg voor zo'n project en een motor ernaast.
dus het project door verkocht maar die persoon had zelf nog een bashan dus had alle losse onderdelen niet nodig alleen het blok en aangepaste frame.
vind wel jammer had hem graag afgemaakt om er ff flink mee te scheuren, denk dat ik in de toekomst zeker nog wel een quad erbij neem, maar dan wel een met wat meer vermogen.
maar halverwege ook voor me motorrijbewijs gegaan, en dat ging wat sneller als ik had verwacht en het project
toch wat langzamer. en me garage is niet groot genoeg voor zo'n project en een motor ernaast.
dus het project door verkocht maar die persoon had zelf nog een bashan dus had alle losse onderdelen niet nodig alleen het blok en aangepaste frame.
vind wel jammer had hem graag afgemaakt om er ff flink mee te scheuren, denk dat ik in de toekomst zeker nog wel een quad erbij neem, maar dan wel een met wat meer vermogen.