ik ben sinds kort eigenaar van een raptor 660 uit 2005.
Ik ben eigenlijjk altijd van de tweewielers geweest, maar ik wilde eens wat anders.
De quad is verlaagd dwv andere veren en is voorzien van een brede achteras en brede voor armen.
Is voorzien van brede straatvelgen icm spearz.
Ook is hij voorzien van een compleet FMF uitlaat systeem.
Ik heb hem direct mee genomen op vakantie, wat een feestje was dat zeg.
Maar ik ben toch nog wat dingetjes tegen gekomen die me niet lekker zitten.
Allereerst is hij erg nerveus op hogere snelheid ( al vanaf 50 km/u )
Dan moet je bij ieder hobbeltje alle zeilen bij zetten om hem uberhaupt op de weg te houden.
Ik heb hem al wat toespoor gegeven, dit scheelde wel al maar het is alsnog niet zoals het hoort.
Volgensmij staat hij achter ook lager, maar wat zeggen jullie er van?
Zou een setje verstelbare armen dit kunnen verhelpen?
Ik meette zojuist even met de rolmaat op de achteras, maar de wielen zitten niet precies even ver van het hart van de as. Dat kan natuurlijk ook nooit gunstig zijn. Maar dit kan ik denk ik wel uitvullen met spoorverbreders.
Wel is de achteras net iets minder breed dan de vooras. Ik las dat dit ook gunstig is.
Daarnaast klapperde de FMF demper kapot op een alpen pas, ook een beetje vreemd niet?
Hij klappert wel wat na bij gas los, maar zo extreem toch ook weer niet.
Tenslotte, ik heb de uitlaat al ingepakt met hitte band. Maar vind alsnog dat het erg warm wordt aan de rechterkant. Is hier nog een oplossing voor? Ik zit vrijwel continu met mijn benen aan het uiteinde van de nerf bar om de hitte te ontwijken
Ik hoor graag van jullie!
gr