Access Streak
thnQ 
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hey ik heb ook een access streak 50 long staat ook op et forum in de garage. maar yuri hoe trekt ie bij jouw zo snel op?:S ps: ik heb em wel 2de hands gekocht dus ik weet niet hoe ze er nieuw aantoe gaan. maar de mijne is nogal traag met optrekken
kwee nii waardoor het komt miss moet ik nieuwe trek en druk veren ofzo. ik heb al een carb 21 mm en een 70 cc uitlaat maar hij haalt net de 50 soms en ik weet ook niet of ie goed is afgesteld miss enige tips? 70 cc komt er ook nog onder te liggen :::: heb jij begrenzers eruit dat ie al zo hard gaat?
Begrenzers
He,
Ja hij is begrenst op de lucht inlaat, aan de snorkel die je eruit kunt trekken, zit een buisje. Je kunt dus of et buisje eraf snijden, of die hele snorkel eruit halen. Dan heb je wel een andere sproeier nodig. Je kunt ook gelijk een powerfilter kopen. Ook is je uitlaatpoort op je cilinder begrenst, ik zou iemand die er verstand van heeft de poort laten bewerken met een dremel ofzo
.Als je je 70 hebt maakt dat natuurlijk niet meer uit, die heeft daar geen begrenzing.Verder zou ik geen begrenzingen kunnen verzinnen behalve je uitlaat(die je al vervangen hebt dus dat kan et niet zijn).Wat voor uitlaat heb je trouwens? Ik zou eens even kijken wat iemand met verstand van scooters je adviseerd wat betreft drukveer+trekveertjes enzo. die van mij was wel nieuw trouwens.
Sterkte
Yuri
Ja hij is begrenst op de lucht inlaat, aan de snorkel die je eruit kunt trekken, zit een buisje. Je kunt dus of et buisje eraf snijden, of die hele snorkel eruit halen. Dan heb je wel een andere sproeier nodig. Je kunt ook gelijk een powerfilter kopen. Ook is je uitlaatpoort op je cilinder begrenst, ik zou iemand die er verstand van heeft de poort laten bewerken met een dremel ofzo
Sterkte
Yuri
I Ride It Like I Stole IT 
Is die van jou al wel in beslag genomen dan ?
Ik ben trouwens gister geflitst !
nee gelukkig da nii
maja wel eerst een boete voor men achterlicht... was kaduuk maja men accu is altijd snel leeg
schijnbaar lekt ergens stroom weg
eens kijken of ik dalijk de filter eronder uit kan halen als ik hem vindt
weet nog nii egt waar alles zit. mja ik heb der ook nog een filter bij gekregen van hebo zou dat niet een beter zijn? altijns ziet er helemaal nieuw uit enzo of zitten die al op nieuwe quads maar denk et niet he
maargoed dalijk maar eens ff in de garage zoeken naar wat sleutels en dan de achterkap eens eraf halen
Hebo, netjes
Die achterkap hoeft er helemaal niet af, hij zit links bij je knie. Zit vast aan je carb. Je kan em zo verwisselen. Ik zo even die hebo luchtfilter proberen, maaar is het alleen filter of ook een filterhuis? want het probleem is dat het filterhuis begrenst is door die snorkel. suc6 !
yuri
yuri
Geen groot open gat
Nee, je begrijpt me verkeerd.Als je even je email adres geeft stuur ik je wel een foto waar ik net alles op beschreven heb.
Ik hoor et wel
Yuri
Ik hoor et wel
Yuri