het weerbericht beloofde niet veel goeds maar toch wou ik gaan. eenmaal aangekomen de zondagmorgen werd het al snel duidelijk dat het niet droog was gebleven die nacht
na de training zag de quad al uit alsof hij een jaar op de zeebodem had gelegen, gelukkige hadden de mede collega's van flyingquads enz... een hogedrukreining bij zodat we de radiatoren konden zuiver spuiten. de eerste reeks... 11u52. 27 quads waren ingeschreven dus een 2de rij zat er dik in. toen ik het nummertje kreeg 39 wist ik al voldoende, de 2de rij! daar ging de goede startpositie. ook de gasten van flyingquads hadden de 2de rij aan hun broek. ik heb mij dan maar achter een snel quadje gezet (ofja dat dacht ik...). de hekken vielen en de wedstrijd kon beginnen! voor ik het besefte zag ik de yfz waar ik achter stond voluit overkop gaan, kon hem nog net ontwijken. toch nog redelijk goed vertrokken. denk 5de. de oprukmars kon beginnen want ik had er echt zin in... hamont lag er zodanig bij dat je het niet op fysiek kon winnen maar eerder op de juiste sporen te kiezen en op de juiste momenten gas bij te geven. met het motto: 'waar iedereen gas terug neemt ga ik bijgeven' begonnen we er tegenaan te gaan. maar voor ik het wist zat ik op een keer vast in een gladde bocht, snel moest ik 8quads voor laten voordat ik bevrijd was. daar ging de mooie plaats. al snel heb ik er een deel van kunnen inhalen tot plaats 6. de laatste ronden kwam ik tot op enkele meters achter nr 5 en 4 maar toen werd er afgevlagd. een 6de plaats was vastgezet.
resultaat volgt.
w-tec trouwens niet gestart, beide machine's niet, geen idee waarom...
helaas heb ik de 2de reeks niet kunnen rijden wegens stukken. ik ben ook namiddag vertrokken zodat ik de quad kon poetsen voor hij opgedroogt was dus heb ik de 2de reeks niet kunnen zien helaas.
al bij al een heel mooie dag, mijn eerste wedstrijd weer in 4maanden ongeveer. eerste wedstrijd met mijn TF vering en een erg goede test. ze doen het echt super!
op naar de volgende!