Fox Tracer Pro Helm

Enigste 'officiele' dealers die ik kan vinden liggen in Duitsland of Nederland.
Greetz,
D.

best kan je gaan naar een cross federatie, die daar aan zo'n kar bestellen of mss hebben ze die op stock !Delriva schreef:Weet iemand waar deze in België te verkrijgen zijn ?
Fox Tracer Pro Helm
Enigste 'officiele' dealers die ik kan vinden liggen in Duitsland of Nederland.
Greetz,
D.

Ja, heb ook gezien dat die fox materiaal verkopen. En die zijn vandaag tot 21u open, dus mss eens passeren.blaster8 schreef:Hier, www.reytec.be , heb ik mijn baanbanden gehaald en toen ik aan het wachten was heb ik wa rondgezien in de winkel en daar heb ik ze zien liggen. Het is wel al een paar maanden geleden. Je kan is horen.
DSM in Alken is zijspanpiloot Descheenmaker in Alken, maar ik denk dat je bij Reytec meer gaat vinden.Delriva schreef:Ja, heb ook gezien dat die fox materiaal verkopen. En die zijn vandaag tot 21u open, dus mss eens passeren.blaster8 schreef:Hier, www.reytec.be , heb ik mijn baanbanden gehaald en toen ik aan het wachten was heb ik wa rondgezien in de winkel en daar heb ik ze zien liggen. Het is wel al een paar maanden geleden. Je kan is horen.
Bennyn kan ze ook in de VS bestellen en zei dat ze een vast mondstuk hebben en geen verstelbaar.
Wat op de foto wel bedriegt.
@ Jefke: DSM in Alken? waar ligt dat, want dat ken ik niet.![]()
Alvast bedankt voor de tips en hulp mannen.
Greetz,
D.

hoezo op de foto is die toch ook vast of ben ik scheel?Delriva schreef:blaster8 schreef:
Bennyn kan ze ook in de VS bestellen en zei dat ze een vast mondstuk hebben en geen verstelbaar.
Ja, door dat bolletje onderaan de kaak dacht ik dat het een verstelbare was,blaster200 schreef:Delriva schreef:hoezo op de foto is die toch ook vast of ben ik scheel?blaster8 schreef: