Pagina 1 van 2

Skyline vs Quad

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 07:32
door R1 POWER
Ik was gisteren avond uitgenodigd op een persvoorstelling van een drag meeting die doorgaat in juli op de vliegbasis in Brustem.Daar heb ik twee maal de 400 meter sprint gereden tegen een 450pk Nissan Skyline GTR(4X4).De skyline was echt snel hij rijd altijd 12sec runs.Ik heb eerst met mijn Dodge Ram SRT-10 geprobeerd(504pk) maar kon niet volgen.Dan heb ik mijn lederen pak aangetrokken en de Bombardier met R1 motor gestart en raad eens...de Nissan maakte geen schijn van kans op het einde van de 400 meter had ik 75 meter voorsprong.Mijn collega zat in de skyline te filmen het word zo snel mogelijk op you tube gezet.

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 09:16
door JohnBeton
:shock:
Waai je daar dan niet bijna af ?

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 10:02
door Capitol
Is dat die Dodge RAM die vorig weekend ook in Brustem was met die stickers achterop: "no alcohol, no drugs, but 507 bhp and lots of fun"?

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 10:47
door wally
WHAAAA een bomb met r1 motor! Geweldig. kan je ook wat pics op het forum zetten van dat kanon. Issie niet een beetje wheely gevoellig? of drag je met een wheelybar. Ik ben benieuwd.

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 11:03
door Tramonto
Kan ook niet wachten :p

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 16:30
door R1 POWER
De fototjes en filmpjes volgen maar ben niet echt een held met een computer(moet er meschien een ander blok onder hangen)probeer al even een foto bij men profiel te zetten maar lukt niet.
De quad is uiters stabiel zelf voorbij de 250km/u.Er zit een soort wheelybar op maar dat is bedoeld voor als ik op mijn achter wiel rij dan kan ik hem over het punt trekken en dan schuurt hij over de grond.

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 16:33
door BULLET-PROOF
ja mooi !

een quad of moto kan je wel niet vergelijken met een auto he , het is minder zwaar enz he.

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 16:41
door FLIPmode
R1 POWER schreef:De fototjes en filmpjes volgen maar ben niet echt een held met een computer(moet er meschien een ander blok onder hangen)probeer al even een foto bij men profiel te zetten maar lukt niet.
De quad is uiters stabiel zelf voorbij de 250km/u.Er zit een soort wheelybar op maar dat is bedoeld voor als ik op mijn achter wiel rij dan kan ik hem over het punt trekken en dan schuurt hij over de grond.
Vraagje: hebt ge de orginele achteras gebruikt of een aangepaste?

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 17:36
door spoor!
mooi man!, een aangepaste mag ik hopen :p

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 17:57
door AlfA
2 foto's in Zolder getrokken, helaas staan allebei de quads er niet volledig op.

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 18:13
door home_tuning
aw al die pk's en originele remmetjes?

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 18:32
door wally
oke, en die fles, is die echt of voor de show. Zo ja, hoeveel boost heb je dan? Hoeveel heb je hem afgestelt?

Geplaatst: vr 22 jun, 2007 21:51
door R1 POWER
De fles is echt maar is nog niet gebruikt op de R6,ik ga ze nu op de R1 bouwen en proberen het zou een schot van 75 pk worden maar ga ze afstellen op 50 pk.
De achterrem van de Bombardier is compleet van de R1 baanmotor en werkt perfect.
Nu moeten volgende week de voorremmen nog omgebouwd worden (ook alles van deR1)
De achteras is nog standard een Bombardier ligt standard breder als een Raptor met brede as.

Geplaatst: za 23 jun, 2007 08:32
door FLIPmode
R1 POWER schreef:De fles is echt maar is nog niet gebruikt op de R6,ik ga ze nu op de R1 bouwen en proberen het zou een schot van 75 pk worden maar ga ze afstellen op 50 pk.
De achterrem van de Bombardier is compleet van de R1 baanmotor en werkt perfect.
Nu moeten volgende week de voorremmen nog omgebouwd worden (ook alles van deR1)
De achteras is nog standard een Bombardier ligt standard breder als een Raptor met brede as.
Is me niet om het breed te doen maar de middelpuntvliedende kracht op het uiteinde van de as bij de wielen als ge 250 bolt, gaan de wielen dan niet vreselijk uit de center? Aangezien die wielen bij 250 veel meer omwentelingen maken dan ne baanmotoband en der dus meer krachten opkomen+ dat ze zo ver van de ketting afstaan.Daarmee alle respect dat ge der vol mee durft te gaan(frame is wel vet verstevigt zie ik op de foto). :knikduim:

Geplaatst: za 23 jun, 2007 09:38
door R1 POWER