yo , ik wil binnenkort een andere uitlaat plaatsen op mijn booster spirit , welke zou de beste zijn om snel optetrekken zonder andere veranderingen ?
hij moet rap optrekken , maar ik heb geen nood aan een hoge top (kwestie voor de poliza een beetje op afstand te houden:p)
want ik vind dat een standaard booster niet zo rap optrekt , zeker die nieuwe met die handicap katalysator
grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Polini for Race schijnt ook heel goed te gaan, en dan ook die Proma krul, schijnen goed te trekken op booster !
Ik verkoop mijn Derbi, kga ook overschakelen op booster
ja moet de vario ring er uit halen man ! anders zal hij nooit goed presteren hoor , het beste is nog een sito plus , lijkt op origineel en is heel goed om te trekken , kweet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn , technigas is ook een heel goede uitlaat voor op een standaard scooter
Yasuni R idd, lag ook op de mijne , had er ook een snelle 50cc cylinder( polini evolution) inzitte, prop uit de filter hale, mss andere luchtfilter, enja dan gaat ie al sneller en trekt die ook nice, gwn begrenzer erin en je stelt em af, trekt em nog goed
waha khad ook een 50cc snel die techni gas hield het op het laast ni meer technigas is dikke rommel ,
sito plus , had ik op de camino met 70cc , ook weggegooid vande ellende
gewoon yasunni , en ring eruit , luchtfilter zit ook een tutje in die moet er ook uit dan gaat die ook al een stuk beter:) end an alles goed op elkaar afstellen