raptor 660cc start niet wie kan er mij helpen met raad
-
soussi 660cc raptor
- Toeschouwer

raptor 660cc start niet wie kan er mij helpen met raad
als ik hem start heeft hij een metaal geluid van pstttttt de meeste zeiden dat het de starter die kapot is en da is een ziekte naar het schijnt
kan het van da zijn of kan het een zekering zijn of iets anders wie kan er mij helpen met raad alvast bedankt
kan het van da zijn of kan het een zekering zijn of iets anders wie kan er mij helpen met raad alvast bedankt
- yamahakoppel
- Quad GOD

-
soussi 660cc raptor
- Toeschouwer

Kijk je batterij toch maar eens na voor je onnodige kosten zou gaan doen.
Mijn batterij was overlaatst ook niet meer voldoende geladen(stond iets meer als een weekje stil met dat koud weer) en toen maakte die ook een heel erg raar geluid dat onder het zadel vandaan kwam. Nu hangt de batterij aan een druppellader als de quad stil staat en start ie direct zonder problemen.
Mijn batterij was overlaatst ook niet meer voldoende geladen(stond iets meer als een weekje stil met dat koud weer) en toen maakte die ook een heel erg raar geluid dat onder het zadel vandaan kwam. Nu hangt de batterij aan een druppellader als de quad stil staat en start ie direct zonder problemen.
onder het zadel zit het start relais.kijk hier maar eens naar
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=21615
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=21615
-
soussi 660cc raptor
- Toeschouwer

-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
valt ten zien of hij een gel batterij (mf) of een geone heeft, een gel batterij mag je niet aan een gewone lader hangen. zelfs de nieuwe generatie autobatterijen mogen niet aan een gewone lader hangen.JohnBeton schreef:Gewoon een 12v lader voor autobatterijen is goed, gebruik ik ook.
Je moet wel de batterij volledig loskoppelen van je quad voor je de lader aansluit.