Cherry bomb ltr 450
-
raptorfreakske_86
- Toeschouwer

Cherry bomb ltr 450
Ik zou mij graag een cherry bomb steken maar ik vraag me af of het moeilijk zou zijn om dit zelf te doen? Ik ken wel niet veel van elektronica...
dat is héél eenvoudig...
Onder de voorste kappen, dichtbij de stuurstang, zit een stekkertje, met een rubberen afdek-stop.
die stop trek je er vanaf, en je steekt de cherrybomb erop, en 't is klaar
Niet vergeten je luchtfilterdeksel er ook af te halen, en je spark arrestor te verwijderen.
Een wereld van verschil
Onder de voorste kappen, dichtbij de stuurstang, zit een stekkertje, met een rubberen afdek-stop.
die stop trek je er vanaf, en je steekt de cherrybomb erop, en 't is klaar
Niet vergeten je luchtfilterdeksel er ook af te halen, en je spark arrestor te verwijderen.
Een wereld van verschil
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
uitlaat ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
raptorfreakske_86
- Toeschouwer

-
raptorfreakske_86
- Toeschouwer

-
raptorfreakske_86
- Toeschouwer

De cherry bomb is geïnstalleerd
Ik heb wel wat zitten kloefen aan die spark arrestor... Ik zat aan zo een stuk dat er ingegoten was te prutsen maar dan kwam ik tot de constatatie dat het niet dat was en de spark arrestor er wrs al uitgehaald is
Gisterenavond laat alles weer toegekregen en deze avond ga ik hem testen. Laat ons hopen dat het wilder is. Jullie zijn bedankt voor de tips! Ik zal dit weekend foto's nemen van men quad en hier op het forum posten. Greetz
Wilde ik net zeggen..
Als je spark arrestor er nog in zit, heeft je uitlaat vanachter een buisje wat een beetje geplooid staat, zodat het recht naar achter wijst, met een diameter van ong 1.5cm
En je hoort 't als die er uit is hoor, dan maakt ie écht herrie.
Is de opening vanachter evengroot als het chroom afdek-dekseltje (wat een woord) en wijst 't iets schuin omhoog, dan is je spark arrestor eruit
Niet gaan rondrijden voor je zeker weet dat ie eruit is, of je maakt brokkken.
Als je spark arrestor er nog in zit, heeft je uitlaat vanachter een buisje wat een beetje geplooid staat, zodat het recht naar achter wijst, met een diameter van ong 1.5cm
En je hoort 't als die er uit is hoor, dan maakt ie écht herrie.
Is de opening vanachter evengroot als het chroom afdek-dekseltje (wat een woord) en wijst 't iets schuin omhoog, dan is je spark arrestor eruit
Niet gaan rondrijden voor je zeker weet dat ie eruit is, of je maakt brokkken.
-
raptorfreakske_86
- Toeschouwer