*De kop is eraf geweest, distributieketting geplaatst volgens handleiding (alles leek in orde en heb heel vorig seizoen gereden). << Hoe kun je deze bijstellen als met de strobo blijkt dat ie toch een graadje of wat verkeerd staat?
*Het 'R' lampje ging/gaat altijd al na een stukje rijden knipperen. << weet nog steeds niet hoe of wat dit inhoudt, hoe kun je dit uitlezen/oplossen? TORS schakelaar is overigens bij de gashendel uitgeschakeld.
*Bij achteruitrijden loopt de quad helemaal slecht en valt geregeld stil << kan iemand mij precies laten zien hoe ik de rev limiter uitschakel? Ik neem aan dat dat het probleem is.
*Vanaf dag 1 ploft de quad regelmatig en na het uitzetten komt er zo nu en dan nog een vlam uit de uitlaat. Voorbocht is altijd al zeer snel roodgloeiend << ik lees dat sommigen dat normaal vinden, maar ik vermoed dat ie te rijk staat. << iemand een manual mbt schoonmaken en afstellen van de carbu's specifiek voor de 660?
*Kleur van de bougie is goed.
Nu was ik laatst gaan rijden en stotterde de quad ineens heftig en viel 't ie gewoon stil en leek het of de olie was overgekookt..
Heb toen ff gekeken maar kon niets zien, accu vervangen, bougie vervangen en een Krieger volledige lijn gestoken (ipv een Rhino slip-on). Stationair start ie gelijk en loopt heel netjes maar als ik ga rijden is er tot ongeveel 2500rpm niets aan de hand maar geef ik gas dan gaat is stotteren en komt ie met pijn en moeite tot ongeveer 5000rpm. << iemand een idee of tips??
In principe moet ik > Carburateurs schoonmaken en (laten) afstellen, Ontstekingstijdstip nakijken, Al die ellendige sensors kortsluiten, Kabelboom nalopen??, Zou het nut hebben een nieuwe CDI erin te zetten? en wat nog meer???