na al een tijdje op dit forum te hebben rond gelezen en erg veel nuttige info heb gevonden, heb ik me vandaag toch maar geregistreerd omdat ik nu door de bomen het bos niet meer zie
Ik wil namelijk graag weer een quad gaan kopen omdat ik er vroeger een heb gehad en sinds dien steeds weer de kriebels krijg als ik er een zie rijden.
Alleen kan ik nu niet echt een goede keuze maken uit de 3 onderstaande modellen en vroeg me af of jullie mij zouden willen helpen daarbij..??
Wat ik wil is het volgende; een grote quad met bromfiets kenteken die ook makkelijk op te voeren is naar +70km/u.
(70cc cilinder, grotere carb en betere/andere overbrenging etc.)
Mijn oog is gevallen op deze 3, en zit met de volgende vragen:
Access streak xxl, Access SP50 en de Adly rs50.
Zelf vind ik de SP50 het mooist, maar uiterlijk zegt natuurlijk helemaal niets. Ik heb ook begrepen op dit forum dat dit model moeilijk op te voeren is en er (bijna) geen uitlaten voor te krijgen zijn. Klopt dit??
Daarna vind ik de Adly ook wel gaaf, wel schijnbaar ook niet erg makkelijk te tunen qua snelheid?
Als derde de streak, deze zou wel makkelijker snel te maken zijn. Maar wat is nou precies het verschil tussen deze en de SP50?? Er zit toch het zelfde blok onder? Welke andere verschillen zijn er nog meer, behalve de kappenset??
Kan iemand mij uit de brand helpen??
Groetjes Gab