Hoi,
Bij onze Grizzly is het contactslot kapot gegaan. De draden die er naar toe lopen zaten te strak met een trekbandje vast, daardoor is er een draad gescheurd. Dealer had op framenummer nieuwe besteld, was het de verkeerde. Nu nog een besteld (wel de goede). Maar hij sloeg af als hij geen contact maakte, maar als je dan het kapje omhoog haalde en je de draden weer tegen elkaar aanhield, kon je hem wel weer starten omdat hij wel weer contact maakte. Nu viel hij ineens weer uit (met oude contactslot) dus weer de draden tegen elkaar aan, geen resultaat. Deed niks meer. Dus wij hebben de zekering vervangen, nog een keer proberen, weer geen resultaat. Nu doet hij helemaal niks meer. Dus ik denk als er een nieuw contactslot op zit, doet hij het nog steeds niet. Wat kan dan nog het probleem zijn? Alvast bedankt!
Mvg Mark
P.s. Ik vraag het nu alvast, zodat we meteen weer kunnen rijden als het contactslot er is. Want hij staat al een week stil en duurt waarschijnlijk nog een halve week.
En nog een vraagje: wij kunnen toch niks aan het probleem doen dat het trekbandje te strak zat, moet dit niet worden vergoed door de dealer/Yamaha?
(Voor meer gegevens van de quad even vragen)
Contactslot kapot Yamaha Grizzly 350 4x4
Contactslot kapot Yamaha Grizzly 350 4x4
Yamaha Grizzly 550 FI 2013
-
- Quadrider
Re: Contactslot kapot Yamaha Grizzly 350 4x4
Hoi xSky,
Volgens mij is het nog een hele nieuwe quad. Dan valt het, zoals ik het zie, onder de garantie.
Ga er niet zelf aan zitten prutsen. Dan heb je kans dat je de garantie verliest.
kortom, ga terug naar de dealer en laat die het probleem oplossen. Spreek wel van te voren af dat dit onder de garantie valt.
Volgens mij is het nog een hele nieuwe quad. Dan valt het, zoals ik het zie, onder de garantie.
Ga er niet zelf aan zitten prutsen. Dan heb je kans dat je de garantie verliest.
kortom, ga terug naar de dealer en laat die het probleem oplossen. Spreek wel van te voren af dat dit onder de garantie valt.
Re: Contactslot kapot Yamaha Grizzly 350 4x4
Sorry vergeten te vermelden: garantie zit er niet meer op. De dealer zei dat we de nieuwe er zelf op konden zetten. Is alleen maar een stekkertje los en vast. Alleen dan doet hij het denk ik nog niet, want ... zie bericht 1.Arctic cat schreef:Hoi xSky,
Yamaha Grizzly 550 FI 2013