Ik heb een LEM Kinderquad, die al een tijdje stilstaat.
Ik probeer deze te starten maar het gaat zeer moeilijk.
Ik heb de carburator volledig gekuist, bougi gekuust en gezien of deze ontsteking had, ok.
Maar nu na 100keer starten en hij 30 sec draait regel ik hem bij aan de carburator, maar er gebeurd niets en valt stil.
Ik zie een belletje in de leiding tussen de tank en de carburator( die ik heb uitgespoten) en dat beweegt niet.
Dus denk ik dat hij geen 2takt opzuigt....kan dit ?
Hij start dus zijn carburator leeg en valt stil.
Wat kan ik hier aan doen......
Thanks voor de moeite
Nick
Kinderquad start niet
-
- Pro Quadrider
Re: Kinderquad start niet
komt mij heel bekend voor heeft de quad een accu in combinatie met een electronische choke??
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Controleer of de vlotter in de carb. wel voldoende brandstof doorlaat.
Hoe doe je dat? :
Verwijder je carb. en verwijder het vlotterbakje.
Sluit de benzineleiding/slang weer aan je carb (zonder vlotterbakje) en zet de benzinekraan op open , nu zou er een stroompje benzine uit de carb moeten lopen (Geen drup drup maar echt een stroompje)
Sommige carbs hebben ook een schroefje onder in het vlotterbakje , zet de benzinekraan uit , draai het schroefje een stukje los , er zou nu benzine uit een overloopslangetje moeten lopen.
Wacht tot de carb leeg is en zet de benzinekraan weer aan , er zou nu een stroompje benzine uit het overloopslangetje moeten komen (Weer geen drup drup dus)
Hoe doe je dat? :
Verwijder je carb. en verwijder het vlotterbakje.
Sluit de benzineleiding/slang weer aan je carb (zonder vlotterbakje) en zet de benzinekraan op open , nu zou er een stroompje benzine uit de carb moeten lopen (Geen drup drup maar echt een stroompje)
Sommige carbs hebben ook een schroefje onder in het vlotterbakje , zet de benzinekraan uit , draai het schroefje een stukje los , er zou nu benzine uit een overloopslangetje moeten lopen.
Wacht tot de carb leeg is en zet de benzinekraan weer aan , er zou nu een stroompje benzine uit het overloopslangetje moeten komen (Weer geen drup drup dus)
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL
Hallo,
Thanks van de reaktie,
1 nee het is zonder benzinne pomp
2 vijs onderaan in het vlotterhuis staat dicht, daar zit die naald op.
Hoeveel toeren moet ik deze uitdraaien ?
Alvast bedankt,
Nick
Thanks van de reaktie,
1 nee het is zonder benzinne pomp
2 vijs onderaan in het vlotterhuis staat dicht, daar zit die naald op.
Hoeveel toeren moet ik deze uitdraaien ?
Alvast bedankt,
Nick
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik snap niet precies wat je bedoeld.
Maar onder in je vlotterbak zit een schroefje , deze moet helemaal dicht staan anders lek je benzine.
MAAR! als je hem los draait moet er benzine uit de vlotterbak stromen , zoniet dan laat de vlotter geen benzine door.
Maar onder in je vlotterbak zit een schroefje , deze moet helemaal dicht staan anders lek je benzine.
MAAR! als je hem los draait moet er benzine uit de vlotterbak stromen , zoniet dan laat de vlotter geen benzine door.
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL