smc barossa 300 carborateur probleem

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
sumohell
Toeschouwer
Toeschouwer

smc barossa 300 carborateur probleem

Bericht door sumohell »

hoi met rob.
ik heb een smc barossa bronco 300 cc
4 takt
automaat
bougie is licht bruin van kleur.
Dit is mijn probleem: bij het starten {koude start} gaat hij vaak in hoge toeren zonder choke dit kan ik bij stellen met de stationair schroef.Als ik em dan in de lagetoeren heb rond de 7a8 duizend is het perfect als ik gas geef bijft hij vaak een paar seconden +_ 20-30 in hoge toeren hangen en gaat weer terug soms ook niet.als ik bij een stoplicht sta dan loopt hij goed en opeens krijg ik een soort iets dat hij uit wilt vallen geef ik gas is het ok maar even daarna valt hij toch uit,moet ik weer starten en kan wegrijden.Op een rit van 5km gebeurt dat wel 2 a 3 keer.
Ik denk dat het de caborateur is het is een keihin 75 na .......en nog wat.Deze carborateur heeft volgens mij maar 1 stelschroef de stationair[met veertje] ik kan voor de rest niks vinden ook niet op het forum.
Wie kent deze carborateur en weet de preciese benaming of waar ik info kan vinden.
Ik wordt er een beetje hopeloos van en moet elkekeer maar afwachten bij een stoplicht wat er gaat gebeuren,dat rijd niet lekker kan ik je vertellen.
Plaats reactie