In foto's hieronder kun de betreffende winch zien. Is van een Can-Am Outlander 800.

die oplossing weet ik ook, maar hoe is het origineel.boelie schreef:door het gat steken en een draadklem erop

ik ben al aan het zoeken voor je( een plaatje)Bernie schreef:die oplossing weet ik ook, maar hoe is het origineel.boelie schreef:door het gat steken en een draadklem erop
Het zal wel iets moeten zijn die in dat ovaal gat past zodat het niet in de weg zit om kabel erover op te rollen.
En met gelijk welke draadklem kan er zonder een lus na de klem de kabel er toch steeds uitschuiven bij grote krachten?

zit dat draadklemmetje dan niet in de weg om op te rollen?boelie schreef:door de kleine , lus en t uiteinde weer terug door t kleintje en dan op t uiteinde een draadklemmetje![]()
let wel op als je de kabel viert dat ie altijd strak blift anders verlies je de spie
(als er ruimte is om het uiteinde en de ingaande kabel te klemmen DOEN dan raak je de spie niet kwijt.
morgen maak ik een foto voor jou!
dan is het wel op een andere lier maargoed t komt overeen.
wij werken met 1.5 t/m 10 ton's lieren

maar als je dan niet je kabel op spanning houd bij het afwinden komt je spie losArctic cat schreef:Ik zou zo'n klemmetje niet gebruiken. Als je echt zwaar moet lieren weet ik zeker dat je staalkabel hierop kapot gaat.
Wel raar, op de site van Warn kan ik hierover ook niets vinden.
Welk type Warn is dit?