ik heb nu achter 37 steken maar als ik op de weg rijd doe ik regelmatig top rijden zo een 100 110 km per uur.
maar ik heb dan het gevoel dat hij zoveel toeren maakt dat dat niet goed is voor het blokkie.
nu zat ik te denken een 35 of 33 achter te steken want voor kan die niet groter meer ander kom ik in de knoop met me blok.
nu is mijn vraag zal het met de 33 niet zo zijn dat me blok het te zwaar krijg met optrekken.
alvast bedankt groet niels
tandwiel achter ltz 400
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: tandwiel achter ltz 400
wat heb je vanvoor steken ik lees hier op forum dat er mannen zijn die 15/35 rijden en zelfs 16/35 in zoek functie gevonden voor een LTZ
dus als je 15/33 zou steken is nog lichter dan 16/35 want 1 tand vanvoor is zelfde als 3 vanachter
dus als je 15/33 zou steken is nog lichter dan 16/35 want 1 tand vanvoor is zelfde als 3 vanachter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Moet kunnen, blok is gemaakt om te trekken, niet om langdurig op top te rijde
HONDA the dream of power
ik heb al 35 vanachter steken ben ik achter gekomen en 15 van voor ik ga nu een 16 steken weet iemand of dit kan of dat die dan aan gaat lopen op het blok ofzo