Goeiendag ik heb een Yamaha 700 Raptor 06
Ik zat in het buitenland na me quad te kijken ik start hem maar hij valt meteen uit als ik geen gas meer geef ?
En daarom vraag ik jullie hoe ik me stationaire toerental kan verhogen graag met fotos.
PS ; Ik heb een Injectie motor geen CARBURATEUR !
Bedankt voor de hulp mannen
Stationair toerental verhogen ?
-
- Easy Quadrider
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Stationair toerental verhogen ?
schroefje aan draaien.
Zit aan de zijkant en kun je met je hand afstellen. Volgens mij beetje koper kleurig
Zit aan de zijkant en kun je met je hand afstellen. Volgens mij beetje koper kleurig
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Stationair toerental verhogen ?
je hebt in uw ander topic het over uw verbruik wat abnormaal hoog is en hier dat hij stil valt op rolanti
volgens mij moet je hem toch eens bij een garage binnen doen voor volledige controle want stel dat uw automatische choke blijft hangen dan zuipt hij volgens mij ook abnormaal en stationair blijft hij ook moeilijk draaien bij warme moter omdat hij verzuipt
uw luchtfilter is die nog proper geen lucht dan gaat hem ook niet
volgens mij moet je hem toch eens bij een garage binnen doen voor volledige controle want stel dat uw automatische choke blijft hangen dan zuipt hij volgens mij ook abnormaal en stationair blijft hij ook moeilijk draaien bij warme moter omdat hij verzuipt
uw luchtfilter is die nog proper geen lucht dan gaat hem ook niet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !