Heb mijn raptor 700 vorige maand binnengedaan voor een revisie,, (zoals ze schrijven na 30000 km ongeveer)
Nu heb ik hem ondertussen al ingereden,eerste 2 tanken rustig rijden.
Maar wat me nu opvalt is dat het koelwater in m'n bakje heel langzaam zakt...
Ik kan begrijpen dat dat in het begin is,omdat er lucht in de leidingen zat na t opengooien van't blok.
Maar na elke rit zakt het niveau in m'n bakje wel een centimeter.
Toch als hij draait,komt er totaal geen witte rook uit m'n uitlaat, of lekt niet aan de leidingen
Nog iemand dit voorgehad? Ondanks ik toch nog garantie heb op de revisie,wou ik het toch eerst hier even vragen
Mvg Jan
Probleem na revisie Raptor 700
Probleem na revisie Raptor 700
White-Red Raptor 700 '2008
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: Probleem na revisie Raptor 700
1cm na elke rit, van min naar max is +-3 cm en dan is het nog maar 15cl of zo, kan best zijn dat het ergens een luchtbel is die maar langzaam verdwijnt toen ik mijn raptor nieuw had zakte die na 2000 km nog en kreeg ik te horen is best normaal kan een luchtbel zijn. is uiteindelijk ook wel gestopt
als je twijfelt even naar uw garage bellen om het te vermelden en zijn mening te vragen, als zij zeggen wacht het nog even af dan is het hun verantwoordelijkheid en dan weten ze ook al dat er mogelijk een probleem te wachten staat. kan mogelijk gewoon een luchtbel zijn
als je twijfelt even naar uw garage bellen om het te vermelden en zijn mening te vragen, als zij zeggen wacht het nog even af dan is het hun verantwoordelijkheid en dan weten ze ook al dat er mogelijk een probleem te wachten staat. kan mogelijk gewoon een luchtbel zijn
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !