Ik ben Hugo heb als kind wat quad gereden suzuki LT's en sindsdien geen quad meer aangeraakt.
Ik ben aan het kijken voor een 2dehands quad met NL kenteken voor door de weeks 6km woon/werk verkeer per dag en in de weekenden wat toeren (1/2 uurtjes achter elkaar) en af en toe wat simpel offroad werk.
Ik wil in ieder geval een endurance blok & betrouwbaarhed van de gehele quad voor zover mijn budget dat toelaat, liefst zo weinig mogelijk onderhouds intervals / revisies.
Mijn eerste oog was gevallen op een Sym Trackrunner 200, lijkt mij een super leuke quad en idiot proof maar lees hier op het forum veel verhalen van beginners die na 2 maanden al een andere quad aanschaffen omdat ze meer vermogen willen, of niet lekker meekomen in het verkeer
Nu ben ik zelf nog aan het kijken naar de volgende modellen Oude Suzuki LTZ's (400), TGB Blade 325, Kawasaki KFX 700, Raptor 350. (raptor 700 is zowiezo buiten budget).
Momenteel is mijn budget €1500 tot Max €4000
Ik ben nu vooral aan het twijfelen tussen de Sym Trackrunner en de veel zwaardere Kawasaki KFX700, de LTZ 400's in mijn prijs klasse lijken allemaal erg gebruikt te zijn waardoor ik twijfel of dit verstandig is i.v.m. het blok, de TGB's blade's vind ik 2dehands relatief duur vergeleken met een nieuwe, en de raptor vind ik persoonlijk iets te sportief.
P.s. Tevens ben ik zelf erg lang / zwaar waardoor een kleine quad een nadeel kan zijn.
Alvast bedankt voor jullie kijk hierop