Ik reed vandaag (zondag 9-10-16) Nieuwegein binnen van af de snelweg en ging links af bij de verkeerslichten
De Batauweg op en daar stond een iemand in een zwarte vw transporter bus te wachten voor het verkeerslicht
En die keek ik aan toen ik de bocht door reed en ik kreeg zowaar een middel vinger van die kerel
Nu is mijn vraag is dit iemand van hier die mijn voor iemand anders aan zag
Zo niet dan was het gewoon een lul
Ja de duim krijg ik ook vaak ja ook op de terug weg van een paar gasten in een bmw kwamen naast me rijden er raam open en schreeuwen wijs ding ! dat zijn de leuken dingen die je bij blijven en een rit leuker maakt
of mensen die vragen wat het is hahaha
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een middelvinger oid heb gekregen. Wel vaak idd dat mensen roepen wat een vet ding etc.
En benauwde mensen in Alto's etc als je achter ze staat bij het stoplicht haha.
Bij ons in de buurt heb je veel oudere toeristen (nota bene) die afkeurend kijken als je ze met 30 km/h passeert in het bos. Verder nog nooit met negatieve reacties te maken gekregen.
Jazzy schreef:Bij ons in de buurt heb je veel oudere toeristen (nota bene) die afkeurend kijken als je ze met 30 km/h passeert in het bos. Verder nog nooit met negatieve reacties te maken gekregen.
Heel herkenbaar, pas je je ontzettend, soms
overdreven aan, dan nog zuur kijken!?
Niet overal natuurlijk maar er zijn nog een flink aantal zandwegen waar het nog wel mag. In het hele gebied tussen Ermelo, Speuld, Putten, Garderen, Voorthuizen en als je een beetje creatief slingert zelfs tot richting Nijkerk. Moet wel zeggen dat het in de zomer stikt van de fietsers, wandelaars en ruiters. Mooist is op een vroege zondagmorgen als het een beetje miezerig is of op een donkere herfstdag rond etenstijd. Dan kom je echt niemand tegen en kun je het gas nog eens een beetje open trekken.
Ik rijd elk weekend, maar dan ook echt elk weekend. Bij droogte (veel mensen) langs kanaaltjes en rustige bos paden (je ontdekt ze zelf) en en bij nat weer (voorkeur) overal waar het tot zo ver mag. Limburg/brabant stikt van de offroad paden. Al moet ik zeggen dat de laatste keer ik weer een lange rit van 170km maakte off road er heel veel nieuwe borden en slag bomen zijn gekomen waar je vroeger gewoon altijd kon rond rijden. Ze sluiten steeds meer af of hangen borden op. Die paden die er wel nog gewoon langs kunnen gaan hebben fiets paden er langs. Zo ben ik laatst door een fietser gestopt omdat hij vond dat ik (reed heel sloom) te veel stof maakte met de quad. Op dat moment kwam een dikke bmw met 100 langs over de zandweg en fietste de fietser mopperend weg dat ik eigenlijk ook niks fout deed