Hallo, ik zou nieuwe banden kopen voor min kawasaki kvf maar welke lijken-volgens jullie- de meest geschikte? Het is voor op de baan te rijden maar ook veel voor in de modder.
mvg thomas
Thomas schreef:Hallo, ik zou nieuwe banden kopen voor min kawasaki kvf maar welke lijken-volgens jullie- de meest geschikte? Het is voor op de baan te rijden maar ook veel voor in de modder.
mvg thomas
Zulke banden bestaan niet, het best koop je een paar redelijke modder banden met breed profiel dus vlakkere band met over de hele breedte noppen die evenhoog zijn ongeveer., zodat je op de weg ook veel grip hebt. En met een wat hardere compound zodat ze niet zo hard slijten. Maar vind die ban maar eens.
Iemand wel eens een turfie op 12 inch velgen gezien?
Weet er iemand waar die Hoosier banden te verkrijgen zijn en evt te verkrijgen maten en hoeveel ze kosten? Heeft er hier iemand rijervaring mee qua slijtage?Zijn toch echte baanbandjes niet?
FOR FUN schreef:Weet er iemand waar die Hoosier banden te verkrijgen zijn en evt te verkrijgen maten en hoeveel ze kosten? Heeft er hier iemand rijervaring mee qua slijtage?Zijn toch echte baanbandjes niet?
Ik dacht een honderd euro per band, dat je daar op moet rekenen.
als ze niet rapmogen slijten kijk je op de band en vraag je hoeveel lagen ze hebben (PLY)6laags is al meer dan hard genoeg en die slijten niet rap op de straat