Ok, heb deze namiddag eindelijk mijne KTM EXC200 verkocht en kan nu eindelijk kopen waar ik al effe van aan 't dromen ben, ne quad!
Ik ga hier nu ni beginne te zagen welke ne goeie beginnersquad is, ik ben op 41-jarige leeftijd wel rijp genoeg om te weten wat kan en niet kan.
Ik heb mijn zinnen gewoon gezet op LT-Z400 omdat ik weet dat ik dan iets polyvalent EN goed koop, ik heb vroeger nog een DRZ400E gehad, dus de motor (gedeeltelijk) ken ik wel.
Ah ja, de quad zal het meest gebruikt worden om mijn gekende enduro-parkoerekes te rijden (iets beperkter dan). Waarschijnlijk is de LTR450 hier niet zo geschikt voor?
Had 'voor' mijn beslissing om voor de LT-Z400 te gaan nog effe aan de Wolverine 450 4x4 gedacht, maar waarschijnlijk is dat toch niet echt zo sportief, maw snelheid moet er wel zijn.
Het enige waar ik mij zorgen om maak is, ik heb nog nooit op een quad gereden en heb toch al de stap gezet. Het zit gewoon te diep in mijn kopke gekerfd.
Zijn hier nog zo van die "pipo's" die zo een toeren uithalen en direkt hun gedacht kopen zonder effe te testen, puur uitgaand op wat anderen zeggen en veeeel reviews gelezen te hebben? Of die een quad gekocht hebben zonder er ooit eentje geprobeerd te hebben?
Wilf