probleem yfz
- 
				doubletracing
 - Quadracer

 - Berichten: 1129
 - Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
 - Locatie: atvland
 
- 
				No Limit W-tec
 - Quad GOD

 - Berichten: 7138
 - Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
 - Locatie: Beselare
 - Contacteer:
 
Sproeier is veel te klein.  
Richting gevende waarden :
YZ crosser naald clip op tweede stand
45 stationair sproeier
178 hoofd
air/fuel schroef 1.5-2 toeren uit
Denk dat hij boegie opvreet wegens te arm lopen.
Of eens afspreken bij Wim Motors om op testbank te zetten.
			
			
									
						
							Richting gevende waarden :
YZ crosser naald clip op tweede stand
45 stationair sproeier
178 hoofd
air/fuel schroef 1.5-2 toeren uit
Denk dat hij boegie opvreet wegens te arm lopen.
Of eens afspreken bij Wim Motors om op testbank te zetten.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
			
						Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Een dynojet kit heeft andere maten dan de standaard hoofdsproeier ik denk dat de 144 juist is.doubletracing schreef:er zit een dynojet kit in,op mijn vorige had ik dit ook...
Maar je moet hem wel met de naald van dynojetkit plaatsen.
Als je eens met een cdi wil proberen laat maar iets weten ik heb er nog een liggen versie 2006.
- 
				doubletracing
 - Quadracer

 - Berichten: 1129
 - Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
 - Locatie: atvland
 
1 1/2 jaar met cammod gereden zonder problemen.
Heb wel slechte dingen gehoord over dynojet kitjes, dus ik zou gewoon een YZ naald clip 3, en een hoofd(main) 175, pilot 45, feul screw 2 slagen open, en dat als basis gebruiken, hier moet hij redelijk op lopen.
En als dat het niet is dan moet je het gaan zoeken in de electonika, bougiekap cdi kabels etc etc.
Suc6
			
			
									
						
										
						Heb wel slechte dingen gehoord over dynojet kitjes, dus ik zou gewoon een YZ naald clip 3, en een hoofd(main) 175, pilot 45, feul screw 2 slagen open, en dat als basis gebruiken, hier moet hij redelijk op lopen.
En als dat het niet is dan moet je het gaan zoeken in de electonika, bougiekap cdi kabels etc etc.
Suc6
- 
				doubletracing
 - Quadracer

 - Berichten: 1129
 - Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
 - Locatie: atvland
 
effe update van het nog altijd slepend probleem 
 
killswitch enkele crossen niet aangesloten ,motor sputterde terug dus killswitch is uitgesloten.
cammod is ondertussen ook uitgevoerd,afstelling van carbu is perfect en motor is volledig in orde.
Elk contact is speciaal gereinigd en nagekeken.
Bougie brand nog steeds weg,na wat navraag hier en daar gaan we nu proberen met een andere regulator(het grijze blokje met de koelvinnen vooraan op het kader onder de neus).doordat alle verlichting weggenomen is zou de regulator meer stroom te verwerken krijgen en zou deze te grote stroom kunnen naar de bougiekabel sturen wat de oorzaak van de bougie die opbrand zou kunnen zijn...
Bij de yfz 2004 zou ook dit probleem bij sommige opgedoken zijn,iemand al iets van opgevangen?
Hopelijk lukt het met dit want ik ben ten einde raad hierna
			
			
									
						
										
						killswitch enkele crossen niet aangesloten ,motor sputterde terug dus killswitch is uitgesloten.
cammod is ondertussen ook uitgevoerd,afstelling van carbu is perfect en motor is volledig in orde.
Elk contact is speciaal gereinigd en nagekeken.
Bougie brand nog steeds weg,na wat navraag hier en daar gaan we nu proberen met een andere regulator(het grijze blokje met de koelvinnen vooraan op het kader onder de neus).doordat alle verlichting weggenomen is zou de regulator meer stroom te verwerken krijgen en zou deze te grote stroom kunnen naar de bougiekabel sturen wat de oorzaak van de bougie die opbrand zou kunnen zijn...
Bij de yfz 2004 zou ook dit probleem bij sommige opgedoken zijn,iemand al iets van opgevangen?
Hopelijk lukt het met dit want ik ben ten einde raad hierna
- 
				doubletracing
 - Quadracer

 - Berichten: 1129
 - Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
 - Locatie: atvland
 
er gaan 2 stekkers naar de carb die met 2 draden is tors, en die met 3 draden is de tps, deze laatste geeft de stand van de gasschuif door aan de cdi
maar sparks racing gooit die tps los, en verbind hem door
ook ronny B en keesie zijn hier een poosje mee aan de gang geweest, maar ik weet niet of ze daar goeie ervaringen me hebben
			
			
									
						
							maar sparks racing gooit die tps los, en verbind hem door
ook ronny B en keesie zijn hier een poosje mee aan de gang geweest, maar ik weet niet of ze daar goeie ervaringen me hebben
never drive faster then your angel can fly
			
						Ik had de TPS los
Keesie had um aangelsoten.
Merkte weinig verschil, dus je kan um gewoon loskoppelen om te proberen, niks doorverbinden
Hed opbranden van de bougie lijkt op een te arm mengsel , maar aangzien dit allemaal goed staat bij jou..
Keesie en ik hadden wel allebij de regulator kit nodig want we reden zonder koplampen, maar dat was alleen voor het stotteren boven in de toeren, en het goed opladen van de accu.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je ontsteking naar de KLOTE is, of de bougie kap,
Heb toen ook beide vervangen bij mij.
Hoop dat did een beetje helpt suc6
			
			
									
						
										
						Keesie had um aangelsoten.
Merkte weinig verschil, dus je kan um gewoon loskoppelen om te proberen, niks doorverbinden
Hed opbranden van de bougie lijkt op een te arm mengsel , maar aangzien dit allemaal goed staat bij jou..
Keesie en ik hadden wel allebij de regulator kit nodig want we reden zonder koplampen, maar dat was alleen voor het stotteren boven in de toeren, en het goed opladen van de accu.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je ontsteking naar de KLOTE is, of de bougie kap,
Heb toen ook beide vervangen bij mij.
Hoop dat did een beetje helpt suc6
- 
				doubletracing
 - Quadracer

 - Berichten: 1129
 - Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
 - Locatie: atvland
 
ik heb gisteren de tps fiche afgesloten en heb 20 minuten voluit kunnen rijden met een slechte bougie erin waarmee hij voordien stotterde.
Zou het kunnen dat die tps iets te maken heeft met de voorontsteking?ik denk als deze tilt smeet dat er teveel voorontsteking was en de bougie uiteindelijk opbrande...
			
			
									
						
										
						Zou het kunnen dat die tps iets te maken heeft met de voorontsteking?ik denk als deze tilt smeet dat er teveel voorontsteking was en de bougie uiteindelijk opbrande...


