Had het wel verwacht maar blijft toch kicke!
Skyline vs Quad
ferm zenne  

Resultaat was idd voorspelbaar maar der is maar één manier om zeker te zijn, DOEN.
En ge hebt het gedaan

Grts

Resultaat was idd voorspelbaar maar der is maar één manier om zeker te zijn, DOEN.
En ge hebt het gedaan
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net

www.demoorverkens.net
- 
				R1 POWER
 - Toeschouwer

- Contacteer:

Voor mij was het niet zo voorspelbaar met de Raptor met R6 had ik het zeker niet gehaald,op de 400meter is de skyline 1sec sneller als de Raptor R6

www.lpgderoover.be
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html

Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
Ja maar als ik het zo zie ben je niet aan je eerste ritje bezig.
En tussen een R1 en een R6 zit toch een verschil he.
De R1 is zelfs een tijdje de snelste in zen soort geweest, da wil al iets zeggen he(hoe het nu zit weet ik niet ben der een tijdje uit).
Dus denk ik dat je zeker niet lang getwijfeld hebt aan het resultaat van de R1 in zo'n sprint.
Grts

En tussen een R1 en een R6 zit toch een verschil he.
De R1 is zelfs een tijdje de snelste in zen soort geweest, da wil al iets zeggen he(hoe het nu zit weet ik niet ben der een tijdje uit).
Dus denk ik dat je zeker niet lang getwijfeld hebt aan het resultaat van de R1 in zo'n sprint.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net

www.demoorverkens.net
massi schreef:welke skyline was dit? kan niet goed zien op de filmkes![]()
een zwarte r34,maar had die nog een andere kleur ofzo?
greetz
een paar kleine correcties...
de skyline kon inderdaad niet op tegen de QUAD ... DOCH
het gaat om een NISSAN SKYLINE R34 GTR in volledige street trim
NORMAAL draaid die 450 pk maar stond daar die dag op 380 a 400 pk en met een gewicht van 1750kg
met die setup kan hij echter maar een beste tijd neerplaatsen van 12.40 ongeveer op de 402 m
in het tweede filmje mist de skyline zen 2de .. in het eerste filmje verliep alles correct
en zie je duidelijk het verschil tussen de skyline ( teveel massa 1750 kg + 2 personen ) en de quad.
met de high boost setup zou die in zen huidige setup een best tijd van 12 sec rond kunnen draaien met 1 persoon in de wagen en een
lege tank.
een dikke proficiat voor je quad het ding gaat heerlijk vooruit...knappe bouw
greetz Jeanke
anytime , anywhere
Tom aka NightWork
- 
				beamer320
 - Quadrider

Re: Skyline vs Quad
heb je deze r1 motor zelf op de quat gebouwd ?R1 POWER schreef:Ik was gisteren avond uitgenodigd op een persvoorstelling van een drag meeting die doorgaat in juli op de vliegbasis in Brustem.Daar heb ik twee maal de 400 meter sprint gereden tegen een 450pk Nissan Skyline GTR(4X4).De skyline was echt snel hij rijd altijd 12sec runs.Ik heb eerst met mijn Dodge Ram SRT-10 geprobeerd(504pk) maar kon niet volgen.Dan heb ik mijn lederen pak aangetrokken en de Bombardier met R1 motor gestart en raad eens...de Nissan maakte geen schijn van kans op het einde van de 400 meter had ik 75 meter voorsprong.Mijn collega zat in de skyline te filmen het word zo snel mogelijk op you tube gezet.
of heb je dit laten doen , zie dat je van sint truiden bent ben er zelf ok dikwijls
mischien iemand in sint truiden geweest wat hem er op heeft gezet ?
veel aanpassingen zker ?
hor het wel
greetz & peace