Linhai quad start niet meer

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Rick073
Toeschouwer
Toeschouwer

Linhai quad start niet meer

Bericht door Rick073 »

Beste leden,

Ik ben in het bezit van een Linhai Blackforest 260 en deze start jammer genoeg niet meer.
Ben er enige maanden geleden mee wezen rijden en ben toen stilgevallen. Hij wilde niet meer starten en heb me toen laten opslepen. Nu kwam ik er thuis achter dat hij olie heeft gelekt en dit bleek al thuis te zijn gebeurd. Nu staat hij dus in de garage stil te staan wat ik zeer jammer vind. Is er een monteur/hobbyist die mij kan helpen? Ik kan zelf helaas niet sleutelen....

Ben woonachtig in Engelen bij Den Bosch.

Hoor graag iets van jullie aub.

Groetjes,

Rick.
Laatst gewijzigd door Rick073 op do 16 feb, 2012 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
barry9
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: Linhai quad start niet meer

Bericht door barry9 »

ergens aan de kanten van breda zit een motordealer die die dingen hersteld of waar je stukken kunt krijgen>heeft hij nog compressie of maakt hij rare geluiden als je hem wilt starten?
Rick073
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Rick073 »

Rick073 schreef:Beste leden,

Ik ben in het bezit van een Linhai Blackforest 260 en deze start jammer genoeg niet meer.
Ben er enige maanden geleden mee wezen rijden en ben toen stilgevallen. Hij wilde niet meer starten en heb me toen laten opslepen. Nu kwam ik er thuis achter dat hij olie heeft gelekt en dit bleek al thuis te zijn gebeurd. Nu staat hij dus in de garage stil te staan wat ik zeer jammer vind. Is er een monteur/hobbyist die mij kan helpen? Ik kan zelf helaas niet sleutelen....

Ben woonachtig in Engelen bij Den Bosch.

Hoor graag iets van jullie aub.

Groetjes,

Rick.
Arctic cat
Quadrider
Quadrider

Bericht door Arctic cat »

Je topic kopieren heeft geen enkel nut, daar krijg je echt niet meer antwoorden door.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
Plaats reactie